تذروی:

حل مشکلات شهرستان شیراز در گرو تفکر جهادی است

رئیس شورای شهرستان شیرازگفت: با توجه به مشکلات زیاد این شهرستان حل و رفع این مشکلات نیازمند تفکر جهادی است و نباید منتظر بودجه ماند.

محمدتقی تذروی در دیدار با فرماندار شیراز گفت: امام راحل مردم را، ولی نعمت خواند اگر نعمتی است، برای مردم است و ما باید خدمتگزار مردم باشیم.

او گفت: پذیرش هر مسئولیت تاج افتخاری خدمت به مردم است و این بار مسئولیتی که روی دوش ما است سنگین است.

تذروی گفت: اگر تعویضی در مسئولیت‌ها انجام می‌شود برای این است که مسیر به جلو حرکت کند، چون اگر بنا بر همان نگاه و مسیر بود که نباید تغییری رخ می‌داد.

رئیس شورای شهرستان شیراز خطاب به فرماندار گفت: در این شهر افراد تحصیلکرده با سابقه خوب زیاد است، اما علت انتخاب شما نگاه متفاوت و اهداف شما است که منجر به این انتخاب شده است.

او گفت: وضعیت ما در مجموعه شهرستان‌ها خاص است و با دیگر شهرستان‌ها فرق می‌کند، از شما درخواست می‌کنم که بازدیدی از روستا‌های شیراز داشته باشید، چراکه در سال‌های گذشته نسبت به آن‌ها کوتاهی شده است.

تذروی گفت: شهر شیراز مدافع دارد و همه حق و حقوق شهر را می‌گیرند، اما در سطح شهرستان مشکلات زیاد است استاندارد نبودن جاده‌ها، نبود امکانات در روستا‌های شهرستان منجر به مشکلات زیاد شده، اما حل آن‌ها نیاز به تفکر جهادی دارد و نمی‌توان منتظر بودجه بود.

او جاده، اورژانس، حمل و نقل عمومی را از مهم‌ترین اولویت‌های روستا‌های شهرستان شیراز دانست و گفت: در بازدید‌ها و بودجه‌ها باید شهرستان شیراز دیده شود، انتصابات و سایر مطالب فرعی را رها کنید به فکر بودجه باشید.

رئیس شورای شهرستان شیراز گفت: سرشماری هم از دیگر مشکلات است نمی‌توان با سرشماری ۱۰ سال پیش مشکلات این روستا‌ها را حل کرد و باید نسبت به حل مشکلات مردم در این مناطق اهتمام داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار