شیبانی:

برنامه‌ای برای الحاق روستا‌ها به شیراز نداریم

فرماندار شیراز گفت: در حال حاضر فرمانداری این شهرستان در خصوص الحاق روستا‌های حریم، هیچگونه برنامه‌ای در دستور کار ندارد.

لطف‌الله شیبانی در دیدار با محمدتقی تذروی، رئیس شورای اسلامی شهرستان شیراز گفت: برای حل مشکلات روستائی نمی‌توان صرفا به اعتبارات دولتی تکیه داشت، بسیاری از مشکلات را می‌توان از طریق شرکت‌های تعاونی و راهکار‌های مشابهی که اتکای به اعتبارات دولتی را به حداقل برساند، حل کرد.

فرماندار شیراز به گسترش حاشیه نشینی و ساخت و ساز‌های غیر مجاز در حومه شهر اشاره و گفت: شهرداری و شورای شهر بر کلیات موضوع الحاق روستا‌های حریم شیراز توافق دارند، اما نگرانی از گسترش بی رویه ساخت و ساز‌های غیرمجاز و افزایش قیمت زمین در حرائم شهر نیز همچنان به قوت خود باقی است.

شیبانی گفت: براساس قانون مباحث مرتبط با الحاق یا عدم الحاق در کارگروهی که به همین منظور در فرمانداری تشکیل شده است مطرح، بررسی و تعیین تکلیف می‌شود و در حال حاضر فرمانداری شیراز در خصوص الحاق روستا‌های حریم، هیچگونه برنامه‌ای در دستور کار ندارد.

فرماندار شیراز گفت: مشکلات روستا‌های شهرستان شیراز در زمینه مسکن، ارتباطات، راه، گاز و آب احصاء شده که به مدیران دستگاه‌های اجرائی و خدمات رسان منعکس و نتایج بررسی و رسیدگی‌های لازم در یک فرجه زمانی یک ماهه جمع آوری می‌شود تا موارد کلان و غیرقابل پیگیری در سطح شهرستان و استان، از طریق مرکز دنبال شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.