لجبازی عجیب رئیس شرکت توسعه با مدیر ورزشگاه آزادی

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در اقدامی قابل توجه حکم یک روزه عجیبی را صادر کرد.

سال گذشته بود که علیرضا عاصم یوسفی، تهیه کننده، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون برنامه تلویزیونی «به وقت ایران»، برنامه تلویزیونی «غیر محرمانه» و برنامه تلویزیونی «همام کیش»  به عنوان مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی انتخاب شد.

عاصم یوسفی در روز‌های اخیر بعد از صحبت‌های جالب توجه اش از رایگان بودن مجموعه انقلاب تهران و در مقابل،  صحبت دوباره خودش که هزینه ورودی این مجموعه را یک میلیون و سیصد و سی هزار تومان اعلام کرده بود جنجال‌های بسیاری را در فضای ورزش به وجود آورده بود.

یوسفی به تازگی احمد مددی را از مدیریت مجموعه ورزشی آزادی تهران برکنار و علیرضا فاضلی را به عنوان سرپرست این مجموعه معرفی کرد. حکمی که یک روز هم دوام نیاورد و با دخالت وزیر باطل شد تا دوباره مددی مسئولیت ورزشگاه آزادی را برعهده بگیرد.

علیرضا فاضلی در حالی یک روزه به عنوان سرپرست مجموعه ورزشی آزادی تهران انتخاب شده بود که پیشتر با دستور یوسفی به عنوان مشاور به مددی معرفی شده بود که با رد این دستور از سوی مددی، اختلاف میان مدیرعامل شرکت توسعه و مجموعه ورزشی آزادی تهران بالا گرفت تا مددی برای چندساعتی از کارش کنار گذاشته شود.

با توجه به این اتفاقات و تصمیمات قابل توجه یوسفی در گوشه گوشه توسعه و تجهیز ورزش کشور از جمله افزایش چشمگیر قیمت مجموعه ورزشی انقلاب، سلب فعالیت فدراسیون چوگان در زمین این رشته در شرق تهران و تصمیم انتخاب خودخواسته مدیر مجموعه ورزشی آزادی این امکان وجود دارد تا تحولاتی در این بخش از ورزش کشور صورت پذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار