با هدف رونق اقتصاد پایدار شهری به همت مجموعه مدیریت شهری شیراز نخستین همایش ملی توسعه سرمایه‌گذاری در سومین حرم اهل‌بیت (ع) برگزار می‌شود.

اولین همایش ملی توسعه سرمایه‌گذاری در سومین حرم اهل‌بیت (ع) در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه با هدف گردهمایی و هم‌اندیشی مسئولان و سیاستگذاران، مدیران شهری و فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران به منظور بررسی راهکار‌های توسعه سرمایه‌گذاری، کسب درآمد و اقتصادپایدار، شناسایی و رفع آسیب‌ها و موانع این حوزه بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز به صورت سالیانه برگزار می‌شود.

در این همایش جمعی از مسئولان ارشد از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان وزارت اقتصاد و دارایی، سازمان بورس، شرکت‌های تأمین سرمایه، شعب بانک‌ها، اعضای شورای اسلامی و شهرداری کلان‌شهر‌های کشور، مدیران استانی و شهری و... در این رویداد دو روزه حضور دارند.

امضای میثاق‌نامه حمایت از سرمایه‌گذاری در شیراز و استان فارس، امضای تفاهم همراهی و همدلی دستگاه‌های خدمات رسان در تسهیل، تسریع و توسعه سرمایه‌گذاری، معرفی برخی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شیراز بخش‌هایی از این همایش خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.