جواب دندان شکن پرتابگر دیسک به منتقدان

پرتابگر دیسک کشورمان که به دلیل ناتوانی از پرتاب رکود خود، مورد انتقاد قرار گرفت پاسخ منتقدان را داد.

احسان حدادی پرتابگر دیسک کشورمان درباره انتقادات به رکوردش در مسابقات قهرمانی کشور گفت:  من با  ضعیف‌ترین رکورد باز هم می‌توانم نفر اول آسیا باشم. آنقدر نتایجم در سطح المپیک و .. درخشان بوده که اکنون سطح توقع از این رشته ورزشی  بالا رفته است. با وجود اینکه  حدود ۶۰ متر پرتاب می‌کنم از من خرده می‌گیرند. در شرایط فعلی چند نفر هستند که بالای ۶۰متر پرتاب کنند؟ توقع داشتم ۶۲ متر پرتاب کنم، اما با توجه به اینکه بازی‌های آسیایی عقب افتاده نتیجه بدی کسب نکردم و  رکوردم راضی کننده است.  

ا حسان حدادی در ماده پرتاب دیسک مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور با پرتاب ۵۹.۸۱ متر، قهرمان این رقابت‌ها شد. البته مدتی است که حدادی نمی‌تواند رکورد شخصی خود که  ۶۹.۳۲ متر بوده را پرتاب کند و همین موضوع باعث شده که انتقاداتی به عملکردش مطرح کنند.


بیشتر بخوانید


دو و میدانی  توانایی کسب۱۰ مدال طلا  در آسیا را دارد 

 حدادی گفت: مسابقات خوبی در لرستان برگزار شد، اما باد مخالف در محل رقابت‌ها می‌وزید و برای پرتاب کردن خوب نبود. دو و میدانی یکی از رشته‌های ورزشی پایه محسوب می‌شود و باید ۸ سال‌پیش این ورزش پایه را بنا می‌کردند تا اکنون از آن برداشت کنند. درست برای ورزشکاران‌سرمایه گذاری نکردند و اکنون شاهد این هستیم که در یک رشته ورزشی تنها یک نفر شرکت کننده بود. اگر برنامه ریزی شود شک نداشته باشید  دو و میدانی در بازی‌های آسیایی  صاحب ۱۰ مدال طلا می‌شود به شرطی که  براساس برنامه جلو برویم.

مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور در حالی با قهرمانی لرستان به پایان رسید که ورزشکاران مطرح این رشته ورزشی استقبال چندانی از رقابت‌ها نکردند و  دوندگانی  همانند  حسن تفتیان در این رقابت‌ها حضور نداشت.

اردوی آماده سازی در  آمریکا لغو نشده است 

حدادی درباره این که اردوی آمریکا لغو شده است یا نه گفت: اگر می‌خواهیم در بازی‌های آسیایی نتیجه بگیریم باید طبق برنامه  پیش برویم. اردو‌ها و برنامه تمرینی ام پرجا است. همچنین از فدراسیون دو ومیدانی و سایر فدراسیون‌های ورزشی  درخواست دارم  که برای ورزشکاران امکانات فراهم کنند و آن‌ها را به حال خود رها نکنند. بدترین اتفاق برای ورزشکار این است به حال خودش رها شود و این اشتباه است.  

احسان حدادی برای حضور قدرتمندانه در بازی‌های آسیایی راهی آمریکا می‌شود تا اردوی آماده سازی خود را در آنجا برپا کند و در چند مسابقه بین المللی هم شرکت کند.   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.