اعتماد به جوانان و انتصاب مدیران جوان در اولویت مدیران ارشد استان قزوین

استاندار قزوین گفت: با تکیه بر مشی رهبر انقلاب مبنی بر اعتماد به جوانان و انتصاب مدیران جوان و موفق شاهد احیای سازمان‌های مهم فرهنگی و مردم نهاد در کشور خواهیم بود.

محمدمهدی اعلایی در آئین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: حجت الاسلام زهرایی در مدت کوتاهی که در استان حضور داشتند نشان دادند چنانچه مجموعه‌های حاکمیتی هم‌نوا با هم حرکت کنند توفیقات خوب فرهنگی حاصل خواهد شد.

 در تلاش بودیم تا حجت الاسلام زهرایی در استان بمانند، اما با توجه به بلوغ و جامعیتی که در ارکان مدیریتی کشور وجود دارد، مدیر موفق باید بتواند به مسئولیت‌های بالاتری منتقل شود.

با تکیه بر مشی رهبر انقلاب مبنی بر اعتماد به جوانان و انتصاب مدیران جوان و موفق شاهد احیای سازمان‌های مهم فرهنگی و مردم نهاد در کشور خواهیم بود.

 با حضور حجت الاسلام زهرایی فلسفه وجودی سازمان تبلیغات اسلامی باز تعریف شد و در این سازمان که مقر و ستاد ساماندهی روحانیون که سربازان حضرت صاحب الزمان هستند شاهد تحقق برنامه‌های مهم فرهنگی در استان بودیم.

وی گفت: امیدواریم در دوره حضور حجت الاسلام پورآرین در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین شاهد تداوم برنامه‌های مهم فرهنگی و اسلامی در استان باشیم.

مدیر امور اساتید، استادیار و سرمربیان معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین هم در این مراسم گفت: در سازمان بسیج مستضعفین از زمانی که شبکه صالحین تشکیل شد با اجازه رهبر انقلاب این افتخار را پیدا کردیم که از علما در استان‌های مختلف در شبکه صالحین استفاده کنیم و توفیقات خوبی در این زمینه داشتیم.

حجت الاسلام امام پور گفت: شبکه تربیتی صالحین در استان با تلاش‌های حجت الاسلام پورآرین شکل گرفت و بر اساس ارزشیابی‌های شکل گرفته و توفیقات حاصل شده در قزوین، وی به دلیل تجارب گرانسنگ به تهران منتقل شد و پس از سال‌ها خدمت در مجموعه صالحین در تهران، برای تصدی پست مدیرکلی تبلیغات اسلامی به استان قزوین منتقل شد.

شبکه صالحین و تبلیغات اسلامی در یک جبهه فعالیت می‌کنند و همه باید تلاش کنیم مصوبات رهبر معظم انقلاب محقق شود.

با توجه به تجربیات بالای حجت الاسلام پورآرین در زمینه حلقه صالحین امیدواریم تفاهم نامه‌ای با سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه انتقال این تجربیات منعقد شود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان هم در این مراسم گفت: در تمامی عرصه‌های پیش و پس از انقلاب به ویژه در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت با تکیه بر توان مردم توانستیم بر همه مشکلات فائق بیاییم.

مردم از باب عدالت برای تحقق انقلاب اسلامی قیام کردند و هر روز در مسیر تحقق انقلاب اسلامی ابعاد جدیدی از اسلام رونمایی می‌شود و مردم برای شکوفایی آن تلاش می‌کنند.

باید برای تحقق تمدن اسلامی آماده باشیم و همه مردم عالم باید با چهره اسلام رحمانی که امثال شهید حاج قاسم سلیمانی را برای نجات انسان هابه میدان نبرد می‌فرستد آشنا شوند.

 بدحجابی بدون مشارکت مردم اصلاح نمی‌شود و حتی برخورد‌های سلبی در این زمینه پاسخگو نیست و جامعه ما به شدت نیازمند نشان دادن رنگ اخوت میان مردم است.

 امامان مساجد پیش نماز نیستند بلکه امام جماعت هستند و باید مساجد را مدیریت می‌کند. امامان جمعه ما هم باید امام همه روز‌های زندگی مردم و خادم آن‌ها باشند و فعالیت آن‌ها به برگزاری نماز جمعه محدود نشود.

امام جمعه قزوین گفت: مرحوم حجت الاسلام هاشمی، امام جمعه فقید آوج دغدغه سلامت مردم را داشت و در این مسیر به کرونا مبتلا شد و جان خود را از دست داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.