دولت سیزدهم به دنبال توزیع عادلانه یارانه در بین مردم است

  معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار قزوین گفت: دولت سیزدهم با اجرای طرح اصلاح نظام یارانه‌ای به دنبال توزیع عادلانه یارانه بین مردم است.  

میثم پیله فروش، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار قزوین در دیدار با ناظران و بازرسان ادارات کل صمت و جهاد کشاورزی گفت: سیاست دولت سیزدهم در طرح اصلاح نظام یارانه‌ای به دنبال تغییر وضع قبلی به نفع مردم است و این مسیر را با تمام توان دنبال خواهد کرد.

وی افزود: با پرداخت یارانه به وارد کننده در دوره گذشته، توزیع عادلانه یارانه در کشور اتفاق نمی‌افتاد و این مهم باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی برای مردم به ویژه قشر محروم می‌شد که با اجرای این طرح از این افراد حمایت بیشتری می‌شود.

پیله فروش گفت: از این پس بجای واردکنندگان، یارانه به مصرف کنندگان و صادرکنندگان تعلق خواهد گرفت که این موضوع از طرفی باعث افزایش رفاه و آسایش مردم و از طرفی هم منجر به افزایش اشتغال و توسعه کسب و کار می‌شود.

وی افزود: دولت به دنبال عرضه محصولات با قیمت تعیین شده در سطح گسترده است تا بدین وسیله صف‌هایی که مخالف کرامت مردم است، برچیده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار با اشاره به تشدید مجازات متخلفان صنفی اضافه کرد: ناظران و بازرسان ادارات کل صمت و جهاد کشاورزی در این ایام نظارت خود را از واحد‌های مورد نظر افزایش دهند و در صورت مشاهده هر گونه مشکل و تخلف پرونده واحد‌های صنفی متخلف را در سامانه تعزیرات ثبت کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار