فرمانده کل سپاه پاسداران:

به اباطیل دشمن گوش نداده و متوقف نمی شویم

سرلشکر سلامی گفت: در روزهایی که دشمن بر طبل شایعه می نوازد مردم ایران همچنان در صحنه دفاع از نظام خود برای حفظ دستاورد شهیدان در صحنه هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز (جمعه) در اجتماع بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) که در کنار مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: جان ناقابل من فدای شما و فدای وعده‌های صادق شما، فدای وفای به عهد و فداکاری شما، فدای نگاه‌های آسمانی و ایثار شما.

سرلشکر سلامی ادامه داد: امروز شما لشکریان خدا روی زمین در جوار احیاگر مجد و عظمت اسلام در عصر حاضر، امام راحل که بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در جوار شهدا صف کشیدید؛ شما سپاه محمد رسول‌الله (ص) هستید؛ امتداد آن نسل عظیم و فاتح خرمشهر که در چنین روز‌هایی آزاد شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد: زمانی که رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۸۲ جنوب لبنان را اشغال کرد، تنها لشکری که به آن سرزمین اعزام شد لشکر محمد رسول‌الله (ص) بود و اولین فرمانده رشیدی که توسط جلادان رژیم صهیونیستی به اسارت گرفته شد، شهید «احمد متوسلیان» بود.

سرلشکر سلامی ادامه داد: شما نه در رمل، نه در هور و نه در باتلاق نماندید و سست نشدید؛ شما از هیبت و دشمنان هراس نکردید؛ شما آمدید تا دوباره امام مسلمین در محراب مسجد کوفه ضربه نخورد و تنها نماند؛ شما آمدید و میدان را مملو از خود کردید تا امام مجتبی (ع) تنها نماند؛ آمدید تا حادثه غم‌انگیز عاشورا تکرار نشود؛ در واقع شما به ندای «هل من ناصر امام» پاسخ جاودانه دادید.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: شما ستون‌ها و استوانه‌های مستحکم امنیت و انقلاب اسلامی و مظهر تجلی اسلام در عصر حاضر و سپر مستحکم برای این امت و پیروز نبرد با استکبار هستید. ملت‌ها برای بقای خود همواره باید بدرخشند، زیرا حیات عزتمند و حریت و آزادی و ترسیم سیمای درخشان شرافت برای یک ملت فقط با استقامت به دست می‌آید لذا برای پیروزی باید همواره در صحنه بود، اما برای شکست یک لحظه سستی هم کافی است.

وی ادامه داد: استقلال و عزت و مجد و درخشش نور اسلام به این است که در عرصه دفاع باقی بمانیم بنابراین باید گفت که بسیج فرمول غلبه بر دشمنان است و کسی است که راه را همیشه بر دشمنان می‌بندد.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: دشمن همواره در کمین است؛ وقتی پیروزی بزرگ‌ به دست می‌آورید تمام تلاش خود را می‌کند تا کام شما را تلخ کند. او همواره مانند گرگ‌های گرسنه زوزه می‌کشد و اوهام خود را در رسانه‌های متراکم خود منتشر می‌کند، اما ملت ایران را هنوز نشناخته، زیرا بیدار و هوشیار بوده و نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه هستند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: کاخ سفید طی این‌ مدتی که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد هیچ‌گاه دست از طراحی توطئه علیه ملت ایران برنداشته، در عین‌حال در نقطه مقابل هم مردم خنثی‌گر تمام توطئه‌های دشمنان بوده و هستند. دشمن افت کرده و در حال غروب است، اما شما همانند خورشید به سمت میانه آسمان در حال حرکت هستید. فرار دشمن از افغانستان، شکست در یمن و فرار تدریجی از عراق و حتی به حاشیه رانده شدن در سیاست‌های منطقه را می‌بینید و در عین حال طلوع با عظمت خورشید اسلام را هم می‌بینید.

سرلشکر سلامی گفت: اسلام قدرتی عظیم و جبهه‌ای وسیع آراسته و بواسطه آن دشمن را فرسوده ساخته به نحوی که صدای شکسته شدن استخوان‌های او شنیده می‌شود اگر چه به ظاهر همچنان قدرتمند است، اما بدانید مسلمانان در حال پیشرفت هستند. حضور شما بسیجیان را در سیل خوزستان، در زلزله سرپل ذهاب و در برف برای امداد به مردم و در بیماری کرونا و در حمایت از معیشت مردم دیدیم به همین دلیل پایگاه‌های مقاومت را باید به پایگاه‌های امن مردم تبدیل کنید و با توجه به وجود ده‌ها پایگاه مقاومت در محلات، همواره به امداد مردم بشتابید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دوست داروطن
۱۴:۰۲ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
به اباطیل دشمن گوش نداده ، ابابیل را ببینید.
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۰۹:۱۷ ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
درود به شرفتون
Denmark
ناشناس
۱۶:۰۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
صد در صد ما هم به اباطیل شما گوش نمیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
سر جدتون درست حرف بزنید و از خودتون واژه درست نکنید....
پارسی را پاس بداریم
جالبه اخبار 2030 بیشتر واژه های پیشنهادیش عربیه خیلی مسخرست...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۳۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
هر موقع کانت میدم پخش نمی کنید دیگه خبر YJC نمی خونم
Netherlands
ناشناس
۰۶:۵۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
تو باید اینگونه سخن بگی چون نونت تو این سخنان خوابیده و ما 40 سال به این سخنان حق و واقعیت محض که تو میگی اباطیل گوش ندادیم و همه چیزمان را از دست دادیم و چند سالی است که صد در صد گوش میدهیم چون از شما صادقتر و عاقلتر بودند و هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
اباطیل چیه؟اعاقیل توضیح دهند تا ما اجاهیل هم متوجه شویم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
اسرائیل باید از بین برود و خواهد رفت .
Netherlands
ناشناس
۰۶:۵۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
اولا هزاران شعار و نظریه نظام داده دریغ از یک دونه که عملی شده باشه و ثانیا بچه جون اینا شعار ه و توهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
اباطیل؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۳۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
بله ، از نظر لغوی باطل میشه اسم فاعل مجرد در عربی
جمعش میشه اباطیل بر وزن افاعیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
البته میشد به جای واژه گنگ و نامفهوم اباطیل یاوهگویی ها بکار برد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
پهپادهای دور برد و دور پرواز با مداومت پروازی چندین روزه و قاره پیما و ناوگان هوایی و دریایی جهان پیما برای هر کشوری واجب‌ است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
باید کوچکترین تحرکات دشمن با پاسخ خوردکننده همراه باشد
Iran (Islamic Republic of)
صالحه
۱۴:۰۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
سرانه ی اقتصادی ما وامریکاازنظردرامد حقوقی باتوجه به میانگین قیمت اجناس بطورارزی نرخ های خودکشی خشونت های مسلحانه امارهای وحشتناک توسط فرمول صهیونیستی برای امریکاکه خانواده رابه نابودخانه کشانده است انتقام مابانابودکردن اسراییل قطعی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
درود و سلام خدا بر شما رزمندگان شجاع و دلیل ایران زمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
امیدوارم بسازیم و بسازیم و بسازیم تا ایران اسلامی قدرتمند را بر بالای فناوری جهان ببینیم.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۳:۵۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
در نظامی به قدرت بزرگی تبدیل شدیم امیدوارم در در دست هم و با تلاش و اندیشه در اقتصاد نیز قدرت شویم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
درود بر تمام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران
وضعیت اقتصادی اکنون یک آزمایش الهی است انشالله همگی رو سفید خارج شویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
فقط ارتش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
فعلا یک عمره همه چی آزمایشیه
آخرین اخبار