نماینده ولی فقیه در استان همدان:

مردم ستون دین خدا هستند/ضرورت برخورد قاطع با مفسدین و محتکرین

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: قیمت های بازار از طریق افزایش نظارت ها و برخورد قاطع با گران فروشان کنترل شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: :برخورد سخت با محتکرین و گرانفروشان می تواند بازار را کنترل کند.

حجت الاسلام شعبانی موثقی افزود: سرمایه داران و واردکنندگان بزرگ می توانند بر بازار تاثیرگذار باشند و این افراد باید از ملتهب شدن بازار جلوگیری کنند.

او از اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از مساله‌ی جمعیت از مسئولین خواست تا به وعده‌هایی که در این خصوص داده می شود عمل کنند و شرایط ازدواج را برای جوانان تسهیل کنند.

در پایان خطبه‌ها از هوشمندی مردم در شرایطی که دشمن تلاش فراوانی برای آشوب کشور داشت قدردانی کرد و افزود: حالا وظیفه و نوبت مسیولین است که قدردان مردم باشند.

استاندار همدان هم پیش از خطبه‌های نماز جمعه از همراهی و مساعدت مردم در اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها و آگاهی و بصیرت خوب مردم استان همدان قدردانی کرد

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: در طول سال‌های مختلف ودر سال‌های گذشته میلیارد‌ها تومان ارز برای کالا‌های اساسی تخصیص داده می شد و این مبالغ بیشتر به سمت افراد ثروتمند پیش میرفت تا افراد نیازمند جامعه به همین منظور در مجلس شورای اسلامی قانون پرداخت عادلانه یارانه‌ها تصویب شد،

اوگفت: هم اکنون تا ۳ ماه آینده همه کالا‌های اساسی تامین است و حتی برای انبار کردن باقی کالا‌ها کمبود جا وجود دارد که به دنبال تامین انبار هستیم

استاندار همدان به بهره وری مناسب آب دز حوزه کشاورزی اشاره کرد و گفت : ۸۵ درصد آب در این حوزه مصرف می شود و در ۶۰ سال گذشته به درستی از این نعمت الهی استفاده نشده و در حال حاضر وضعیت مناسبی نداریم

 قاسمی فرزاد  خواستار کشت محصولات کم آب بر مانند کلزا، گشنیز و گیاهان دارویی به جای محصولات پرآب بر سیب زمینی ، هندوانه و گندم شد.

او می گوید: با توجه به بحران کم آبی کشت‌های گلخانه‌ای میتواند به صرفه جویی در مصرف آب کمک کند و بهره وری مناسبی در این حوزه داشته باشیم چراکه اگر نظام تولیدی ما بخواهد در مدار درستی قرار بگیرد باید سیستم و روش مناسب داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.