۵۰ کیلومتر بزرگراه در اردبیل به بهره برداری می‌رسد

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با حضور وزیر راه و شهرسازی ۵۰ کیلومتر بزرگراه در محور‌های شریانی استان به بهره‌برداری می‌رسد.

محبوب حیدری گفت: این ۵۰ کیلومتر بزرگراه با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۷۵۰ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری شده که شامل همه مناطق شمالی، مرکزی و جنوبی استان اردبیل خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با افتتاح این ۵۰ کیلومتر بزرگراه و همچنین ۵۰ کیلومتر دیگر که تا آخر امسال آماده بهره‌برداری خواهد شد، ۱۰۰ کیلومتر به مجموع بزرگراه‌های استان اردبیل افزوده می‌شود.

حیدری می‌گوید: با بهره‌برداری از ۱۰۰ کیلومتر بزرگراه در سال‌جاری، مجموع بزرگراه‌های استان به ۲۸۵ کیلومتر می‌رسد که یک زیرساخت مناسب در مسیر توسعه پایدار استان خواهد بود.

او گفت: با رسیدن به میانگین ۲۸۵ کیلومتر، بزرگراه بهره‌برداری شده استان اردبیل به شاخص میانگین کشوری نزدیک خواهد شد و ما به راحتی می‌توانیم در سال‌های آینده با ادامه این مسیر به عدد مطلوب و قابل توجه در توسعه بزرگراه‌ها دست پیدا کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در مورد تأمین مالی پروژه نیز گفت: از محل سفر رئیس جمهور برای توسعه بزرگراه‌های استان اردبیل ۳۵۰ میلیارد تومان منابع اختصاص یافت که امیدواریم امسال نیز از همین ردیف اعتبارات بیشتری به این استان اختصاص یابد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.