رییس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد:

تلاش مضاعف دستگاه قضایی برای حمایت از اشتغال و تولیدکنندگان حقیقی

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: تلاش مضاعفی برای حمایت از تولید، اشتغال و نیز حمایت از تولیدکنندگان واقعی انجام شود.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی گفت: در حوزه حمایت از تولید باید بر مبنای هم افزایی و تعامل مجموعه‌های قضایی، مقننه و اجرایی باید به نحوی اقدام شود که شورای گفت و گوی حاکمیت و بخش خصوصی محقق شود.

او در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی گفت : تولیدکنندگان باید مطمئن باشند که حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بر مبنای تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی پشتیبان آنهاست.

او افزایش کیفیت و کمیت در تولید را از نیاز‌های امروز جامعه برشمرد ومی گوید: به منظور تحقق این امر در ابتدا باید نسبت به شناسایی وضع موجود و تدوین برنامه‌های موردنظر اقدام شده و در روند اجرا نیز به صورت مستمر به موضوع نظارت در بازه‌های زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت توجه شود تا در نهایت اقدام مناسبی در راستای حمایت از تولید و رونق اقتصادی در سطح استان اجرایی شود.

رییس کل دادگستری استان کرمان در ادامه با اشاره به این مطلب که حضور در شورای گفت و گوی دولت و‌بخش خصوصی در اولین روز کاری و اولین جلسه کاری خود را را به فال نیک میگیرم، گفت: انگیزه دارم براساس تجربیات گذشته در این جلسه راهبردی، در حوزه توسعه در خدمت شما باشم و انشالله بتوانیم پشتوانه‌ای برای صنعتگران، معدنکاران، کشاورزان و تولید کنندگان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی از زحمات و خدمات دکتر موحد، رییس کل سابق دادگستری استان کرمان نیز قدردانی کرد وگفت: به سهم خود از زحمات و تلاش‌های صادقانه، دلسوزانه و مجدانه دکتر موحد تشکر کرده و تلاش می‌کنیم از نظرات ایشان در حوزه حمایت از تولید استفاده کنیم.

به گفته او ،  اقتصاد موضوع اول کشور است و اهمیت این امر در تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخاب شعار سال‌ها به ویژه در سال‌های اخیر مشخص است که معظم له همواره شعار سال‌ها را براساس مسائل اقتصادی انتخاب می‌کنند.

رییس شورای قضایی استان گفت: تعیین نقش هر یک از سازمان‌ها در تحقق حمایت از تولید و رصد عملکرد‌ها از راهبرد‌های مهم برای تحقق توسعه اقتصادی و حمایت حقیقی از تولید است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار