دوره آموزشی توانمندسازی و تحول اجتماع محور در کرمان برگزار شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی و تحول اجتماعی خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی و تحول اجتماعی ویژه مجریان "طرح توانمندسازی و تحولات اجتماع محور محلات کم برخودار" در استان کرمان با حضور ۴۰ نفر در محل جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

رضا فلاح گفت: دوره آموزشی توانمندسازی و تحول اجتماعی ویژه مجریان "طرح توانمندسازی و تحولات اجتماع محور محلات کم برخودار" استان کرمان با حضور ۴۰ نفر در محل جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

به گفته او، طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور ویژه محلات کم برخوردار در سراسر کشور برگزار می‌شود.

او می‌گوید: این کارگاه به منظور آشنایی با فرآیند توانمندسازی اجتماع محور ویژه روسا و کارشناسان داوطلبان شعب جمعیت هلال احمر استان، روسای خانه‌های هلال و تسهیلگران محلی مجری طرح در ۷ شهرستان برگزار شده است.

فلاح گفت: فراگیران این دوره از شهرستان‌های کرمان، رفسنجان، سیرجان، جیرفت، بم، ریگان و بافت شرکت کردند. وی با اشاره به اینکه این کارگاه به مدت ۲ روز برگزار شده است، تصریح کرد: این برنامه در طی برگزاری جلسات متعدد با سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) اجرا شده است.

او می‌گوید: فراگیران در این کارگاه با مباحثی از قبیل تسهیلگری، ورود به محله، ارزیابی و شناخت ساختار‌ها و ذینفعان محلی، شناسایی ظرفیت‌های محلی، تکنیک‌های تسهیلگری، آمادگی لازم جهت اقدام عمل در محله، تدوین نقشه راه بر اساس هشت گام طراحی برنامه مداخله‌ای و تدوین راهبرد بر اساس چشم انداز اولویت‌ها آشنا شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.