سرپرست دانشکده علوم‌پزشکی نیشابور :

بانک جهانی صد میلیارد تومان به دانشکده علوم پزشکی نیشابور اختصاص داد

سرپرست دانشکده علوم‌پزشکی نیشابور گفت: بانک جهانی معادل صد میلیارد تومان اعتبار بلاعوض برای تهیه تجهیزات پزشکی و دستگاه‌های تشخیصی به این دانشکده اختصاص داده است.

دکتر مجید درودی گفت: این اعتبار برای خرید دستگاه‌های ام. آر. آی و سی. تی. اسکن و یک بسته کامل وسایل آزمایشگاهی در دانشکده علوم پزشکی نیشابور اختصاص یافته است.

سرپرست دانشکده علوم‌پزشکی نیشابور گفت: احداث سومین بیمارستان نیشابور با اختصاص ۷۴ میلیارد تومان تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که برای ۳۵ درصد باقی مانده ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

او گفت: در مرحله نخست طرح‌های توسعه‌ای بهداشت و درمان تعداد یک هزار تخت بیمارستانی برای نیشابور مد نظر قرار گرفته است، با راه‌اندازی این بیمارستان ۱۷۵ تخت به مجموع تخت‌های بیمارستانی شهرستان نیشابور اضافه می‌شود.

درودی گفت: سیاست این دانشکده ایجاد بیمارستان‌های تخصصی و فعال‌سازی صنعت توریسم سلامت در این شهرستان است که در جهت سیاست تمرکز زدایی احداث بیمارستان تخصصی اعصاب و روان در شهرستان زبرخان در دستور کار قرار دارد و خیران سلامت هم برای احداث آن اعلام آمادگی کرده‌اند که در مرحله جانمایی زمین و اخذمجوز‌های لازم هستیم.

او گفت: در حالیکه اورژانس خط مقدم خدمات علوم پزشکی است، ساختمان فعلی اورژانس ۱۱۵ نیشابور مناسب و جوابگوی نیاز‌ها نیست و به زودی طرح احداث سایت جامع اورژانس نیشابور بزرگ آغاز می‌شود و تلاش می‌کنیم طی کمتر از ۲ سال تکمیل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.