استاندار آذربایجان‌غربی:

روان سازی اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی در دستور کار ادارات قرار گیرد

استاندارآذربایجان غربی گفت: روان سازی در اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی و اجرای مصوبات به صورت کامل در دستور کار همه ادارات قرار گیرد تا زمینه خدمت رسانی بهتر به مردم شهرستان ها فراهم شود.

محمدصادق معتمدیان عصر سه‌شنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر شهرستانی به چالدران گفت:مدیران ادارات باید هزینه ها را کاهش داده و با کار دقیق و کارشناسی، تصمیم گیری برای اجرای مصوبات را به سرعت انجام دهند.

او می گوید:باید دستگاه های مختلف اجرایی و خدمات رسان، سرعت کار را بالا ببرند تا به سمت تکمیل ۱۰۰ درصدی تعهدات این سفر حرکت کنیم.

معتمدیان گفت: در سفرهای استانی، تعهداتی برای دستگاه های اجرایی و خدماتی ایجاد می شود که همین امر امیدواری را در بین مردم مناطق مختلف افزایش می دهد و ما وظیفه داریم که این امیدواری را با اتمام سریع کار روز به روز افزایش دهیم.

استاندار آذربایجان غربی گفت: مدیران نباید در این خصوص کم کاری کنند و با افرادی که کم کاری داشته باشند، برخورد می شود.

معتمدیان با اشاره به اینکه شهرستان چالدران از مناطق محروم آذربایجان غربی به شمار می رود، گفت: باید همه توان خود را برای محرومیت زدایی ازاین منطقه به کار بگیریم.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی هم در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت اجرایی مصوبات سفر به چالدران گفت: در این سفر ۷۶ مصوبه داشتیم که ۵۸ مورد عمرانی و ۱۸ مورد اقتصادی بود.

یاسر رهبردین گفت: ۵۴ میلیارد تومان اعتبار کل پروژه های مصوب سفر به شهرستان چالدران بود.

او گفت: پیشرفت مناسبی در این خصوص داشته ایم ولی برخی پروژه ها باقی مانده که نیاز است مدیران تلاش بیشتری برای به ثمررساندن آنها داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.