برگزاری نمایشگاه گل و گیاه و صنایع غذایی در محل جدید نمایشگاه بین المللی همدان

نمایشگاه گل وگیاه وصنایع غذایی درمحل جدید نمایشگاه بین المللی همدان بصورت آزمایشی برگزارشد.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی همدان گفت: در این نمایشگاه ۱۳۰ واحد از ۱۳ استان کشور محصولات خود را عرضه کردند.

بیست و دومین نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی و ماهی زینتی همزمان با نمایشگاه صنایع غذایی و مواد غذایی تا هشتم خرداد از ساعت ۱۶ الی ۲۲در محل جدید نمایشگاه بین المللی همدان برگزارشده است همچنین این نمایشگاه جمعه ازساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب آماده پذیرای بازدیدکنندگان است.

حمید گلی پور گفت: این نمایشگاه در محل سایت جدید نمایشگاهی واقع در بلوار فرودگاه برگزار شده و سرویس‌های حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس خط واحد، تاکسی و تاکسی‌های اینترنتی برای خدمات رسانی به بازدیدکنندگان هماهنگ شده است.

این نمایشگاه در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار احداث شده است که مرحله نخست این نمایشگاه ۸ هزار متر و سایت اداری آن هزار متر مساحت دارد؛ و ۸ هزار متر فضای باز برای نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

محل حرکت تاکسی‌های درون شهری به سمت سایت جدید نمایشگاهی همدان در ایستگاه تاکسی روگذر شهید همدانی (چراغ قرمز قدیم) پیش بینی شده است.


مدیر عامل نمایشگاه بین المللی همدان گفت: ساخت مرحله دوم این نمایشگاه به زودی آغازخواهد شد.


بیست و دومین نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی و ماهی زینتی همزمان با نمایشگاه صنایع غذایی و مواد غذایی تا هشتم خردادماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲در محل جدید نمایشگاه بین المللی همدان برگزارشده است همچنین این نمایشگاه جمعه ازساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب آماده پذیرای بازدیدکنندگان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۱۲ تير ۱۴۰۱
قبلی که جاش بهتر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۰۷ خرداد ۱۴۰۱
ماشهرک فرهنگیان هستیم.ولی نمی دونستیم جای نمایشگاه عوض شده