۱۳ تن روغن احتکار شده در زاهدان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۳ تن روغن خوراکی احتکاری در بازرسی از یک انبار مواد غذایی در شهرستان زاهدان خبر داد.

  سردار احمد طاهری گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی خود از احتکار مقادیر زیادی ارزاق عمومی در انباری واقع در یکی از محلات شهرستان زاهدان مطلع شدند و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت:  مأموران پس از حصول اطمینان از موضوع به همراه مأموران سازمان صمت به محل اعزام و در بازرسی از انبار مذکور مقدار ۱۳ تن روغن خوراکی احتکاری را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  گفت: ارزش اقلام احتکاری کشف شده توسط کارشناسان بیش از هفت میلیارد ریال برآورد شده، و در این رابطه مالک انبار پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار طاهری با اشاره به عزم جدی پلیس استان در مقابله با محتکران و قاچاقچیان ارزاق عمومی با بیان اینکه احتکار کالا از عوامل اصلی اخلال در بازار و نظام اقتصادی کشور است از شهروندان خواست در صورت اطلاع هرگونه فعالیت غیرمجاز افراد در زمینه احتکار و یا قاچاق کالا، بلافاصله موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.