سامانه درخواست بازماندگان یارانه همچنان باز است

در حال حاضر افراد جامانده از دریافت یارانه می‌توانند اطلاعات خانوار را در سامانه مورد نظر ثبت نام کنند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: افراد جامانده یارانه از سال ۹۳ که بنا به دلایلی نتواستند ثبت نام کنند ،  می‌توانند با شماره گیری کد *۴*۴۳۷۵۷* کدملی سرپرست خانوار# ثبت نام و در سامانه my.gov.ir اعتراض کنند.

اشرفی گفت: مهمترین هدف از مردمی سازی یارانه بحث یکسان سازی یارانه‌های پرداختی است یعنی یارانه معیشت و یارانه بنزین در قالب یک یارانه پرداخت خواهد شد.

او گفت: یکی دیگر از اهداف مردمی سازی یارانه‌ها کمک به فقر مطلق و شناسایی افرادی که تحت پوشش هیچ نهاد و سازمانی نیستند و حداقل خوراک، پوشاک و مسکن را ندارند.

علیزاده دبیرشورای هماهنگی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: شاغلان در دستگاه نظامی و انتظامی کدملی شان در صحفه‌های نیرو‌های یگان حفاظت خودشان تعریف شده و براساس آخرین بخشنامه نیرو‌های مسلح با اتمام خدمت و بازنشتگی دریگان‌های نظامی و انتظامی در بخش نیروی اجتماعی قرار می‌گیرند و با توجه به شاخصه‌های که دارند دهک بندی می‌شوند و اگه دهک بالا باشند یارانه شان قطع می‌شود.

علیزاده گفت: با توجه به اینکه برخی از افراد هم ثبت نام مجدد و هم اعتراض کردند، اما افرادی که یارانه خانوارشان قطع شده باشد باید به سامانه حمایت مراجعه کنند و امکان ثبت نام در سامانه my.gov.ir وجود ندارد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار