آغاز طرح ویژه نظارتی محله محور برنانوایی‌ها در اردبیل

فرماندار اردبیل گفت: طرح ویژه نظارتی محله محور برنانوایی‌ها از امروز در شهرستان اردبیل آغاز شد.

سید محمد اعتماد از آغاز طرح ویژه نظارتی محله محور برنانوایی‌ها در شهرستان اردبیل با استفاده از ظرفیت مردم بسیج و سپاه و فرمانداری و سمت و دستگاه‌های مربوطه خبر داد و گفت: این طرح به مدت ۱۰ روز از امروز شروع می‌شود تا خروجی و نتایج این طرح استخراج شود.

فرماندار اردبیل در جلسه شورای آرد و نان شهرستان اردبیل گفت: در این طرح در مرحله اول در محلات اقشار مختلف مردم و گروه‌های مشخص شده می‌توانند تعطیلی نانوایی‌ها و ساعات پخت نان و ازدحام در جلوی نانوایی‌ها را به شماره تلفن ۰۹۳۷۸۹۲۲۳۴۱ پیامک کنند تا اقدامات لازم توسط دستگاه‌های مربوطه انجام شود.

اعتماد می‌گوید: در مرحله دوم هم بعد از پیگیری اطلاعات ارائه شده برخورد شدید با نانوایان متخلف انجام می‌شود و هیچ کوتاهی و توجیهی در این زمینه قابل قبول نیست.

او گفت: نانوایی‌ها در این طرح به هیچ وجه حق تعطیلی ندارند و هرگونه مرخصی‌ها در این حوزه هم ممنوع است.

سرهنگ حبیب زاده، فرمانده سپاه شهرستان اردبیل هم از آمادگی سپاه و بسیج شهرستان اردبیل برای مشارکت در این طرح خبر داد و گفت: سپاه و بسیج در راستای تحقق مطالبات مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

او می‌گوید: با توجه به اینکه مردم مطالبه دارند نان به صورت راحت و با کیفیت به دستشان برسد این مطالبه به حق است و در این زمینه باید اقدامات عملی انجام شود.

شهباززاده، معاون سازمان صمت استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: تمام ظرفیت نظارتی برای نانوایی‌ها به کار گرفته شود تا نان با کیفیت و به صورت راحت و بدون ازدحام به دست مصرف کنندگان برسد و در این زمینه نظارت‌ها تشدید می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار