کرسی تلاوت رضوی با حضور قاریان بین‌المللی قرآن کریم در بندرعباس برگزار شد+عکس

کرسی تلاوت رضوی در حسینیه آستان مقدس امامزاده سید مظفر علیه السلام بندرعباس با حضور کاروان خادمین رضوی استان هرمزگان برگزار شد.

یوسف جعفرزاده مسئول کانون قرآن و عترت کانون‌های خدمت رضوی استان هرمزگان در این باره گفت: کرسی‌های تلاوت رضوی استان هرمزگان به مناسبت دهه مبارک کرامت و به مناسبت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی عارف دلسوخته قرن حضرت امام خمینی(ره) در نقاطی از استان برگزار شده است.

او گفت : شب گذشته ویژه برنامه کرسی تلاوت رضوی به میزبانی شهرستان سیریک با استقبال پرشور مردم این شهرستان برگزار شد.

جعفرزاده گفت: در دهه مبارک کرامت ذیل پانزدهمین دوره از جشن‌های بين المللي و مردمی زیرسایه خورشید کرسی‌های تلاوت بسیاری در سطح استان و شهرستان برگزار خواهد شد.

او گفت : در کرسی‌های تلاوت رضوی امسال استان از ۲ تن از قاریان برجسته و ممتاز بین‌المللی، هادی اسفیدانی و سعید پرویزی دعوت شده اند و مردم قرآن دوست سیریک و بندرعباس از قرائت زیبای آن‌ها بهره بردند.

جعفرزاده گفت : در محلات مختلف بندرعباس نیز کرسی‌های تلاوت با حضور قاریان مطرح استانی در حال برگزاری است.

گفتنی است در این مراسم، پرچم‌گردانی و برنامه زیارت مردم مشتاق از پرچم متبرک بارگاه منور حضرت علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام نیز برگزار شد.

کرسی تلاوت رضوی با حضور قاریان بین‌المللی قرآن کریم در بندرعباس برگزار شد+عکس

کرسی تلاوت رضوی با حضور قاریان بین‌المللی قرآن کریم در بندرعباس برگزار شدکرسی تلاوت رضوی با حضور قاریان بین‌المللی قرآن کریم در بندرعباس برگزار شدکرسی تلاوت رضوی با حضور قاریان بین‌المللی قرآن کریم در بندرعباس برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.