فارس پیشتاز در ثبت تسهیلات سرمایه در گردش دام

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: تا کنون بیش از ۱۶ هزار و ۵۱۳ نفر متقاضی این استان موفق به ثبت درخواست خود در سامانه سیتا شده اند.

جعفر صبوری پور با تقدیر از کارشناسان این سازمان مرتبط با طرح که در روز‌های تعطیل نیز در محل کار حضور داشته اند، گفت: با ثبت این تعداد از متقاضیان استان فارس رتبه یک کشور را دارد که نشان از همدلی و همراهی در بین ارکان اجرای طرح دارد.

او با اشاره به اینکه از بین متقاضیان تسهیلات حمایتی سرمایه در گردش دام و طیور تا کنون بیش از ده هزار و ۵۹۰ نفر به شعب بانک کشاورزی استان فارس معرفی شده اند گفت: در تعداد معرفی شدگان به بانک نیز حائز رتبه دوم کشور هستیم که بیش از ۱۴ هزار و ۴۰۲ میلیون و ۱۳۶ هزار (میلیون ریال) میزان اعتبار مورد نیاز آن است.

صبوری پور با اشاره به اینکه تسهیلات مذکور در قالب دامدار کارت به افراد متقاضی و مشمول پرداخت می‌شود، گفت: در سرتاسر استان فارس با همکاری بی دریغ شعب بانک کشاورزی بیش از ۸۰۱ فقره دامدار کارت جدید با اعتباری بالغ بر ۳۵۸ میلیارد و ۶۹۷ میلیون ریال صادر و تحویل دامداران شده است.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: دولت با تامین نقدینگی مورد نیاز دامداران با آسان‌ترین شکل ممکن قصد دارد پایداری تولید را تضمین کند.

او گفت: با توجه به سهم کمتر دام سبک نسبت به چند استان از سهم پایین‌تری برخوردار است که با تسریع پرداخت تسهیلات به واحد‌های مرغداری و گاو شیری صنعتی این سهم افزایش می‌یابد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار