متقاضیان بوشهری تسهیلات سرمایه در گردش دام وطیور ثبت نام کنند

معاون سازمان جهادکشاورزى استان بوشهر گفت: متقاضیان تسهیلات سرمایه در گردش دام وطیور از طریق سامانه سیتا نام نویسی کنند.

شاپور رضائى گفت: به منظور اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه‌ یارانه‌ها و برای حمایت از تولیدکنندگان و رونق واحد‌های تولیدی دام و طیور، دولت طرحی را با هماهنگی بانک مرکزی به تصویب رساند که در آن بر اساس معرفی وزارت جهاد کشاورزی، تسهیلات یارانه‌دار خرید نهاده‌های دامی به واحد‌های کوچک در قالب «دامدار کارت» با نرخ سود ۱۰ درصد و به واحد‌های متوسط و بزرگ‌تر از طریق سامانه بازارگاه با نرخ سود ۱۲ و ۱۵ درصد پرداخت مى‌شود.

به گفته او، اعتبار در نظر گرفته شده از سوی بانک در این طرح، بیش از ۱۵۰ هزارمیلیارد ریال و به صورت شناور براى همه استان‌ها است.

معاون برنامه ريزى واموراقتصادى سازمان جهادكشاورزى استان بوشهر می‌گوید: افزایش سقف اعتباری دامدار کارت از ۵۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان، کاهش نرخ سود این تسهیلات از ۱۱ به ۱۰ درصد، تسهیل شرایط اعتبارسنجی و اخذ تضامین براى پرداخت تسهیلات خرید نهاده‌های دامی، از جمله اقدام‌هایی است که بانک کشاورزی همسو با سیاست‌های دولت و با هدف رونق واحد‌های تولیدی دام و طیور و تامین امنیت غذایی کشور در دستور کار قرار داده است.

رضائی گفت: درهمین راستا و برای تسریع در پرداخت، شعب بانک کشاورزی امروز و فردا( ۵و ۶ خرداد) آماده خدمت رسانى به متقاضیان است؛ امروز از ساعت ۸ تا ۱۸ و  فردا از ۸ تا ۱۳.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.