کاهش تصادفات فوتی در رفسنجان

رئیس پلیس راهور شهرستان رفسنجان از کاهش ۶۰۰ درصدی تصادفات فوتی در دو ماهه اول سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ خبر داد.

رئیس پلیس راهور شهرستان رفسنجان گفت: همکاری خوب مردم رفسنجان خصوصا قشر جوان با پلیس و توجه آنان به هشدار‌های پلیس و نبود حرکات مخاطره آمیز در خیابان‌های شهر، باعث کاهش تصادفات فوتی در شهرستان رفسنجان شده است.

به گفته کهنوجی از دیگر موارد کاهش تصادفات فوتی، می‌توان به برخورد پلیس با خودرو‌هایی که سیستم ایمنی آن‌ها به علت تغییر وضعیت کاهش پیدا کرده و باعث آسیب به سرنشینان‌در هنگام تصادف می‌شد، آموزش فرهنگ ترافیک در مدارس و‌فضای مجازی و رسانه به موتورسیکلت سواران اشاره کرد.

سرگرد کهنوجی گفت: همکاری خوب دستگا‌های مربوطه در امر کاهش تصادفات و ترافیک شهر خصوصا اعضای شورای ترافیک (فرماندار، شهردار، فرمانده انتظامی، اورژانس و ...) جهت شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز و تلاش شبانه روزی همکاران پلیس راهور با برخورد با تخلفات حادثه ساز، زمینه ساز کاهش تصادفات شده‌است و انشاءالله که این روند ادامه داشته باشد.

این مقام انتظامی گفت: خادمان شما در پلیس راهور تمام تلاششان را برای حفظ سلامتی همشهریان به کار خواهند بست و از شهروندان خصوصا جوانان خواست برای سلامتی خود و بقیه شهروندان با پلیس همکاری کنند و توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند.

رئیس پلیس راهور از مسئولان شهرستان خصوصا هیات اتومبیلرانی خواست یک مکان مناسب برای مسابقات اتومبیلرانی برای جوانان علاقمند در نظر بگیرند تا جوانان شهر بدون‌اینکه سیستم ایمنی خودرو خود را پایین بیاورند، بتوانند جایی برای سرعت و انجام حرکات مارپیچ با استاندارد و بدون آسیب به آن‌ها داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.