روزبهان:

اشخاص حقیقی وحقوقی سریع تر به سامانه جامع انبارها مراجعه کنند

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: صاحبان کالا و انبارها در کهگیلویه و بویراحمد برای ثبت اطلاعات در سامانه جامع انبارها یک هته فرصت دارند.

کریم روزبهان گفت: براساس قانون تمامی اشخاص حقیقی وحقوقی چنانچه اطلاعات کالایی خود در سامانه را ثبت نکنند علاوه بر اینکه مشمول مجازات های قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز می شوند، عامل مرتکبان احتکار محسوب شده و براساس قوانین تعزیرات حکومتی ونظام صنفی با آنان برخورد می شود.
 
او می گوید: این طرح با هدف شناسه دار کردن انبارها، ثبت اطلاعات مالک و بهره بردار انبار، ثبت مشخصات مالک کالا، نوع و میزان کالاهای ورودی و خروجی در گستره کشور اجرا می شود.
 
به گفته سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مالکان می توانند با مراجعه به سامانه جامع انبارها به نشانی www.nwms.ir اطلاعات خواسته شده را ثبت کنند.
روزبهان می گوید: صدور تمامی بارنامه ها بر مبنای کد پستی مبدأ و مقصد و حمل بار در این سامانه امکان پذیر است.
 
او گفت: سامانه داشبورد به نشانی https://bitest.ntsw.ir مربوط به مرحله دوم ثبت رسید، حواله و موجودی انبار است که در حال حاضر فعال، ورود و خروج کالا پس از ثبت انبار در این سامانه ثبت و به صورت سیستمی موجودی انبار توسط اداره کل صنعت، معدن وتجارت کنترل می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.