متکدیان و معتادان متجاهر آبادان جمع آوری می شوند

فرمانده انتظامی آبادان گفت : ایجاد کمپ مخصوص متکدیان و معتادان متجاهر این شهرستان و جمع آوری آن ها در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ حسین زلقی، فرمانده انتظامی آبادان گفت : کمپ ماده ۱۶ در دستور کار فرمانداری قرار گرفته و با اجرایی شدن آن تکدی گران و معتادان متجاهر از سطح شهر آبادان جمع آوری و به آن محل منتقل می شوند.

به گفته او تکدی گری در آبادان سازمان یافته و مافیایی نیست اما نیروی انتظامی هم در جمع آوری آنان وظیفه ای ندارد و در شرح وظایف اداره های شهرداری و بهزیستی هر شهر است.

این مقام انتظامی تاکید کرد اگر شهرداری وظیفه ی خود را در زمینه جمع آوری متکدیان و معتادان انجام میداد سرقت های جزئی هم در آبادان وجود نداشت اما با این وجود در گشت زنی های پلیس تعداد زیادی از درب های منهول، اموال شهرداری و اداره برق کشف و در مراجع قضایی نیز با سارقان برخورد شده است.

سرهنگ زلقی با اشاره به برخورد سریع و قاطع پلیس آبادان در کشف سرقت ها با حداکثر زمان یک هفته در خصوص برخورد با سارقان دستگیر شده گفت : در حوزه انتظامی و پیشگیری و برخورد با جرایم انجام شده تابع قانون هستیم و هدف نیروی انتظامی و دستگاه قضایی اجرای قوانین است.

بنابر صحبت های او در برخی موارد پس از تحویل مجرمان به دستگاه قضا به دلیل محدودیت های قانونی برخوردی که مد نظر شهروندان است با متهمان صورت نمی گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.