برپایی نمایشگاه محصولات نمدی در چهارمحال و بختیاری

معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: نمایشگاه محصولات نمدی در محل غرفه‌های دائمی این اداره‌کل برپا شده است.

آقای رمضانی گفت: این نمایشگاه به‌منظور معرفی انواع آثار و تولیدات مرتبط با نمد در چهارمحال و بختیاری برپا شده است.

نمایشگاه محصولات نمدی به مدت یک هفته در غرفه دائمی معرفی تولیدات صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی استان در محل اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری برپا است.


بیشتر بخوانید


هر هفته یکی از هنرمندان صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی چهارمحال و بختیاری با حضور در این غرفه تولیدات و محصولات خود را معرفی می‌کند.

معرفی کامل تولیدات صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی چهارمحال و بختیاری و تلاش برای بازاریابی انواع محصولات هنرمندان استان از مهم‌ترین اهداف برپایی غرفه تولیدات صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی چهارمحال و بختیاری در محل این اداره‌کل به‌شمار می‌رود.

وجود بیش از ۱۰۰ اثر در نمایشگاه محصولات نمدی چهارمحال و بختیاری

آقای درخشان هنرمند صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی چهارمحال و بختیاری گفت: در این غرفه افزون‌بر ۱۰۰ اثر از انواع تولیدات نمدی شامل تشک خواب، عرق‌گیر صندلی خودرو، کمربند‌های طبی، وسایل ارتوپدی، جوراب‌های فصلی، کفش، روکش زین دوچرخه، عرق‌گیر زین اسب، بالشت، لیف، کیسه نمک، کلاه، کیف، نشیمن، بالشتک طبی و وسایل تزئینی به‌نمایش درآمده است.

بازار فروش محصولات نمدی مطلوب است، اما همچنان به بازاریابی بیشتر نیاز دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.