۱۸۰۰ تابلو معرفی شهید در معابر شهری شیراز نصب می‌شود

به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز و با مشارکت شهرداری و سازمان سیما، منظر و فضای سبز آیین رونمایی از نصب تابلو معرفی شهدای در معابر این کلانشهر برگزار شد.

مصطفی مشفقیان در آیین رونمایی از آغاز این طرح گفت: این اقدام حاصل اراده و حمایت شورای اسلامی شهر شیراز، شهرداری و سازمان سیما و منظر است که از تابلو‌های پیوست معابر شهری که به نام شهداء مزین می‌باشند، رونمایی خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: این اقدام در راستای آشنایی نسل جوان ما با شهدایی است که در کوچه و معابر این شهر زندگی می‌کنند چراکه از این کوچه‌هاست که می‌توان نشان بهشت را یافت و رسالت الهی را به جای آورد.

مشفقیان گفت: این اقدام به زودی در سراسر شهر شیراز اجرا می‌شود، در این خصوص در ۱۸۰۰ کوچه، خیابان و معبری که به اسم شهداء نامگذاری شده است ظرف مدت ۱۰ ماه آینده، نصب تابلو‌های معرفی شهداء انجام می‌شود.

معاون شهردار شیراز گفت: امید است این اقدام سرآغازی باشد تا ما برای پاسداشت مقام شهید و شهادت در سطح شهر شیراز تلاش‌های بیشتری داشته باشیم و اقدامات بیشتری را با حمایت شورای اسلامی شهر شیراز تعریف و اجرا کنیم تا شهر بیش از پیش رنگ و بوی شهدایی به خود بگیرد.

افسانه خواست خدایی نائب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز هم گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری عظمت زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

او گفت: در راستای اجرای این اقدام در تلاشیم تا نامگذاری‌هایی در تمام نقاط شهر شیراز در قالب نصب تابلوها، عکس و تاریخچه‌ای از شهداء در معابر انجام شود.

در این مراسم کوچه ۸۱ خیابان قصردشت تابلو معرفی مشخصات شهید سید محمد حسین سراج که خانواده وی در آن ساکن هستند، نصب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.