کاهش مراجعه حضوری به سازمان امور دانشجویان با ارائه خدمات آنلاین

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: با ارائه خدمات غیر حضوری از مراجعه حضوری دانشجویان و دانش‌آموختگان به سازمان امور دانشجویان کاسته شده است.

 

هاشم داداش پور گفت: با ارائه خدمات غیر حضوری، باید از مراجعه حضوری دانشجویان و دانش‌آموختگان به سازمان امور دانشجویان کاسته شود.

به گفته وی الکترونیکی شدن خدمات دستگاه‌های اجرایی، اقدام لازمی است که برای خروج از سیستم سنتی و حرکت در مسیر ملحق شدن به خدمات دولت الکترونیک انجام می شود.

او گفت: این حرکتی که چند سال است آغاز شده، باید با روحیه مضاعف و جهادی دنبال شود و نقاط ضعف و کاستی‌ها برطرف شوند. ضمن رضایت حداکثری، تا حد امکان از تعداد مراجعات حضوری نیز بکاهد.

به گفته رئیس سازمان امور دانشجویان حل مشکلات دانشجویان و کاهش مراجعه حضوری آنان به سازمان در پی راه‌اندازی سامانه سجاد بوده است.

او گفت: ما در نسل اول فناوری اطلاعات در سازمان دانشجویان موفق بوده‌ایم، اما این نسل اول جهت پیشبرد امور سازمان امور دانشجویان کافی نیست. باید به فکر نسل جدیدی از حوزه فناوری اطلاعات باشیم که پاسخگوی نیاز روز و آینده سازمان و مطالبات مدیران و دانشجویان باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار