کمتر از ۵ درصد مردم زنجان کارت هوشمند ملی درخواست نکرده اند

مدیر کل ثبت احوال گفت: تا پایان اردیبهشت ماه ۹۵/۲۲ درصد ازجمعیت واجدشرایط نسبت به درخواست کارت هوشمند ملی اقدام کرده اند.

شفیعی گفت: تاکنون ۴۱ هزار و ۱۰۴ نفر در استان زنجان نسبت به درخواست کارت هوشمندملی هیچ اقدامی نکرده اند که این افراد معادل کمتر از ۵ درصد جمعیت واجدین شرایط را شامل می‌شوند.

او می گوید: جمعیت واجد شرایط برای دریافت کارت هوشمند ملی در استان زنجان ۸۶۰ هزار و ۳۹ نفر است که از این تعداد تاکنون ۸۱۸ هزار و ۳۵۹ نفر، برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کرده اند.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: فروردین و اردیبهشت ماه امسال ۴ هزار و ۹۵۸ نفر در استان زنجان برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کرده اند.

به گفته شفیعی درحال حاضر ۱۲ اداره ۲ نمایندگی و ۱۷ دفتر پیشخوان فعال آماده ارائه خدمات کارت هوشمندملی در استان زنجان هستند.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: افرادی که تاکنون اقدامی برای دریافت کارت هوشمند ملی نکرده‌اند بایستی هرچه سریعتر ثبت نام کنند تااطلاعاتشان در پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور درج شود.

او می گوید: افرادی که برای کارت هوشمندملی خود اقدام کرده اند اما به به هر دلیل پیامکی مبنی بر تحویل کارت هوشمند ملی خود دریافت نکرده اند می‌توانند با استفاده از کد دستوری #۶۰۹۰*۴* از طریق تلفن همراه خود از آخرین وضعیت کارت هوشمندملی خود مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
آخه اونایی که اقدام کردنم فعلا نگرفتن که