نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام سید موسی آتش زر را تسلیت گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم بشرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَه

خبر درگذشت روحانی پارسا و مبارز نستوه مرحوم جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای سید موسی آتش زر موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

آن عالم بزرگوار از شخصیت‌های برجسته مباحث دینی و مذهبی بود که سال‌های متمادی در امر تربیت تعالیم و آموزه‌های دین اسلام و تبیین معارف اهل بیت (علیهم السلام) تلاش‌های خستگی ناپذیر داشت و شاگردان بسیاری تربیت کرد.

این عالم پاک نهاد از شاگردان حضرات آیات؛ بهجت، مدنی، میرزا کاظم تبریزی، بهاءالدینی، محمدتقی آملی و علامه طباطبایی که فقدان شان ضایعه‌ای تلخ و خسرانی جبران ناپذیر برای جامعه دینی و ایمانی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید موسی آتش زر از مؤسسین کمیته انقلاب اسلامی بناب و از همراهان حضرت آیت الله حاج شیخ یوسف باقری بنابی در مبارزه با نظام شاهنشاهی بود و حضور در جبهه‌های حق علیه باطل همراه با طلاب جوان بخش دیگر از روحیه حق طلبی و جهادی ایشان است.

این استاد دین و اخلاق در مقاطعی از دوران فعالیت سیاسی و اجتماعی خود مسئولیت حزب جمهوری اسلامی، ریاست هلال احمر، مسئولیت دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولیت عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان بناب را نیز عهده دار بودند.

اینجانب درگذشت این روحانی وارسته را به حوزه‌های علمیه، حوزه حضرت، ولی عصر (عج) بناب، طلاب و روحانیون سراسر کشور، اهالی محترم شهر بناب و خطه آذربایجان، بالاخص به فرزندان و بازماندگان گرامی و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و برای روح بلند آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و حشر با اولیاء الله و ائمه معصومین و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

برچسب ها: تسلیت ، روحانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.