با اقدام سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه پاسداران؛

ادمین کانال های نیمه محرمانه، سرائر و سایه نویس دستگیر شدند

سایت گرداب اعلام کرد که ادمین کانال های نيمه محرمانه، سرائر و سایه نويس به اتهام انتشار اسناد طبقه بندی شده و تشویش اذهان عمومی دستگیر شدند.

گرداب، سایت فرماندهی امنیت سایبری سپاه پاسداران در اطلاعیه ای اعلام کرد که با مجموعه اقدامات فنی و اطلاعاتی چند ماهه پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه، ادمین های کانال های نيمه محرمانه، سرائر و سایه نويس به اتهام انتشار اسناد طبقه بندی شده و تشویش اذهان عمومی دستگیر شدند.

افراد بازداشت شده درصدد بودند از طریق انتشار اسناد طبقه بندی شده، اعتماد بخشی از مخاطبین را کسب کرده و سپس با انتشار اخبار گزینشی و کذب، در میان مسئولین کشور ایجاد اختلاف نمایند.

دستگیرشدگان سه نفر هستند که در مدت فعالیت خود، با سواستفاده از خلا قانونی موجود در مدیریت فضای مجازی کشور و از بستر پیام رسان تلگرام، اقدامات مذکور را صورت داده بودند.

ضمن درخواست از اصحاب رسانه جهت پرهیز از گمانه زنی درباره پرونده، اخبار تکمیلی متعاقبا از طریق وب سایت گرداب و رسانه های رسمی کشور اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
این چه اسناد طبقه بندی شده است که خیلیا بهش دسترسی داشتن ؟
معلوم میشه همچین طبقه بندی هم نبوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
بعضی از افراد از خدا بی خبر جاهل و نادان این انقلاب را مانند میراث پدرشان می دانند و هر کار غلط هم که شده انجام می دهند فعلا قانون ما در مورد آنان سکوت کرده و هر گونه که می خواهند عمل می کنند . و همه اینها مانند کتاب نوشته می شود و در تاریخ ماندگار می شود . امیدوارم از این شهدا خجالت بکشیم فقط خودمان قاضی محبکمه نباشیم و در مورد دیگران غلط قضاوت نکنیم و کسانی را که دوست نداریم به و یا کینه ای در دل داریم ازیت نکنیم . تا مردم باور کنند ... هیچ شرارتی در این دنیا به ظلم بی پاسخ نمی ماند . مانند افراد بیدار دل عمل کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
سلام...
در خارج از کشور
احوال دشمنان، مخالفین، و زخم خورده ها از نظام تغیری به وجود نخواهد آمد ولی نظام در داخل اگر شکم ها را با حق و حقوق خود و منصفانه سیر کنند، حتی یک نفر هم نق نمی زند و ساز مخالف با جمهوری اسلامی.
لذا این مردم را حتما برای خود و روز مبادا نگاه دارید...
شکم ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
خطاب به برخی کامنتهای عجیب و غریب:
هر سازمان امنیتی اداره اطلاعات داره و در زمینه کاری خودشون تفکیک وظایف دارند مثل اطلاعات نیروی انتظامی، اطلاعات سپاه، ارتش و خود وزارت اطلاعات که چندین موضوع کاری دارند و این رو بدونید که اطلاعات سپاه بیشتر تمرکز بر اقدامات برون مرزی داره (منشأ خارجی) و بصورت اقتضایی بنا به شرایط زمانی مثل برخورد با قاچاق کالاهای اساسی هم وارد عمل میشه.
نکته بعدی اینکه ما در خاورمیانه زندگی میکنیم که سرشار از منابع و انرژی بوده و از نظر جغرافیایی هم منحصر به فرد هست. بنابراین بصورت مستمر از دوره صفویه و عثمانی به این طرف تحت تنش و برنامه های تخریبی، تفرقه افکنانه و ضد امنیتی بوده. برنامه از این قراره که اصلا در خاورمیانه نباید دموکراسی شکل بگیره بلکه فضای ناامنی باید باعث مطالبه حضور یک دیکتاتور در این کشورها بشه و مردم مجبور به پذیرش این نوع حکمرانی بشن. از طرفی خریدن یک دیکتاتور دست نشانده برای پیش برد برنامه هاشون خیلی کار ساده تری هست. بنابراین نظام جمهوری اسلامی یک پدیده است و با توجه به اینکه در دوره نظام سازی به سر میبریم به مردم به ویژه دهه شصتی ها فشار میاد. حتی ممکنه یک نسل به اصطلاح بسوزه اما مانع از تداوم روند بردگی ملت ها برای ابر قدرت ها میشه.
نهایتاً اینکه شک نکنید که هر رویکرد دیگه ای غیر از مقاومت که در این نظام هست باشه ختم به تجزیه ایران خواهد شد. اینکه ایران در دوره قاجار و پهلوی هم علیرغم از دست دادن بخشی از مملکت کاملاً تجزیه نشد به خاطر ترس از نخبگان اجتماعی به ویژه مرجعیت بود. به هر حال ما در یک تقابل هستیم که خودخواسته نیست و شما ناگزیر به انتخاب هستید یا در کنار صهیونیسم کودک کش و آمریکای دارای آزمایشگاه های جنگ بیولوژیک و زرادخانه های هسته ای که قائل به قانون جنگل هستند و یا محور مقاومت که قائل به استقلال، عزت، شرف، انسانیت و اخلاق هست.
در این بین هم دشمنان خارجی و هم خائنین داخلی مانع خواهند بود که انشاالله با ارتقای سطح معرفتی مردم جهان و ظهور امام زمان شکستشون میدیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
اسناد طبقه بندی شده را منتشر می کنند و اذهان عمومی را دچار تشویش می کنند .
خب این اسناد طبقه بندی شده رو که خودشان ننوشتن ، شما گفتید و نوشتید و آنها فقط منتشر کرده اند . حالا مردم باید از منتشر کنندگان منزجر بشن یا از شما ؟
قطعا مردم از شما منزجر میشن که از انتشار اسناد واهمه دارید . چرا باید حرفهایتان در پستوها گفته بشه و مردم بی خبر بمانند ؟ چرا ؟ مگه دارید چکار می کنید با این مملکت ، که این همه ترس و واهمه دارید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
واقعا نمی فهمی یا خودت را به نفهمی زدی؟!؟!
"اسناد طبقه بندی شده "یعنی اطلاعات واقعی از قدرت ها و ضعف های یک کشور
فرض کنید یک کشوری در یک گوشه دنیا دارای قدرت تولید یک کالای خاص ولی پرکاربرد باشد و یا به هر دلیلی دارای یک ضعف خاص ولی تاثیر گزار باشد .
حال اگر این اطلاعات که عموما بصورت محرمانه نگهداری میشوند ؛بصورت مغرضانه و هدفمند یا از سر بی کفایتی محض مورد انتشار عمومی واقع شود،از بزرگترین خیانتها محسوب میشود.
به دو دلیل
۱)اگر اطلاعات از موار قدرت انحصاری آن ملت باشد که با سوء استفاده رقبای آن ملت و کشور آن نقطه قدرت از مرتبه قدرت خارج میشود.
۲)اگر اطلاعات مربوط به نقاط ضعف اختصاصی آن ملت و آن کشور باشد ؛دوجانبه لطمه میزند بدین معنی که ضمن ایجاد فرصت سوء استفاده به آن ملت و کشور از جانب دشمنانش ؛ گسترش ناامیدی بدتر از آن ضعف را در بین مردمان آن سرزمین
ایجاد می کند بطوری که انرژی ،قدرت ، پژوهش و روشهایی که باید صرف از بین بردن یا به حداقل رساندن آن ضعف بشود متاسفانه باید صرف از بین بردن نا امیدی و یاس عمدا بوجود آمده میشود و ...
پس هرگاه برما ملت ایران حمله های اطلاعاتی و ضد اطلاعاتی و جاسوسی و...میشود اگر دلسوز خودمان باشیم هرگز خوشحال نمی شویم بلکه احساس وظیفه کرده و در صدد دفع این حمله به روشهای معقول و البته دفع شر حمله کننده و دفع شر مسؤلینی که بدلیل بیکفایتی یا خیانت در این پاتک دشمن دست داشته اند؛برمی آییم و چنان دستش را از دست اندازی به "اساس اعتبار و اعتقاد و زندگی مردم" قطع میکنیم که عبرت سایرین شود.به امید از خواب بیدار شدن به خواب رفتگان و خود را به خواب زدگان.
پیروز باد ملت غیور در برابر دشمنان خارجی و دشمنان داخلی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
درود به سربازان گمنام ای کاش مانند اردوغان که با چندین ماه توانست تمامی مخربین و خائنین کشورش را دستگیر وبه دغدغه خودش و ملتش خاتمه بدهد با دستگیری خائنین به این همه مصلحت اندیشیهایی که کشور را مملو از خائنین وطن فروش کرده خاتمه داده شود.
Netherlands
ناشناس
۰۸:۴۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
نظامی که همه حرفش عملش و درو دیوارش موشک و پلیس و اطلاعات و .... است یعنی این نظام با داربست زنده است
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۱۰:۰۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
الحمد لله اين نظام داراى پشتوانه ى عظيم مردمى است و از اين نظر در تمام دنيا نظير نداره،
شايعه سازان و ناشران اكاذيب تاكنون آزاد بوده و بخاطر رأفت اسلامى و ظرفيت نازل قوانين موجود براى برخورد قانونى سوء استفاده كرده و هر دروغى را كه خواسته اند در جامعه پخش كرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
این حرف از کم اطلاعی شما است. شما نگاه کنید ببینید انگلیس در نصب دوربین های امنیتی در سطح شهر ها و معابر و رصد زندگی مردم پیشرو است. آمریکا در شنود مکالمات و نقض حریم خصوصی شهروندان و جاسوسی حتی از کشورهای هم پیمان خودش کم نذاشته. کشورهای دیگه برای مدیریت فضای مجازی قوانین سختی دارند، لطفا به قوانین مدیریت فضای مجازی آلمان یک نگاهی بندازید. گوگل در خیلی از این کشورها با دامنه خودشون و سرورهای محلی کار میکنه. برای مدیریت فرزندان از نرم افزارهای کنترل والدین (پرنتال کنترل) استفاده میکنن و تمرکزشون بر استفاده از نرم افزارهای داخلی هست. در نهایت قراردادهای سنگینی برای تأمین امنیتشون با آمریکا یا ناتو دارند. از طرفی میلیاردها دلار صرف ساخت فیلم برای تبلیغ قدرت امنیتی می کنن. حالا شما از بی اطلاعی بشین قضاوت اشتباه کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
پاسخ به رسول
لطفا مخالفان خودتان را فرصت برپایی یک راهپیمایی بدهید اونوقت خیل عظیم را بفهمید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
پاسخ به منافق
هر وقت نظام سلطنتی انگلیس اجازه راهپیمایی به مخالفان رو داد ایران هم به اون چند نفر ارازل اوباش داخل ایران اجازه راهپیمایی میده
Netherlands
ناشناس
۰۸:۴۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
اولا لقب سربازان گمنام برازنده وزارت اطلاعات مادر سیستمهای اطلاعاتی ایران است و ثانیا همه حکومتها با نام دموکراسی بر سر کار میایند و دیکتاتور میشوند الان همه سازمانهایی مانند مجلس و ... کشک کشکند و همه چیز طبق بندهای قانون اساسی که تو پاچه مردم کردن دست یک نفره و اون راتننده است که مردم را به نام بهشت به جهنم ویرانی برده است و شما هم از قبلش نونی میخورید و قطعا نمیمانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
آهااا تو کشورای دیگه به مخالفانشون جایزه هم میدن..شما هم به یک نوع اسیر رسانه هستی،هیچ کشور ونظام وحکومتی این حجم از برنامه وکانال مخالف رو نمی پذیره ،به ازای هر ۳۰۰ هزار ایرانی یک شبکه ماهواره ای مشغوله با هزاران کارمند..که تو دنیاچنین چیزی سابقه نداره،شما مثلا تو فرانسه هر توهینی خواستی حتی به مسیح بکن اتفاقی برات نمی افته ولی یک کلمه در مورد هولو کاست صحبت کن جایی میبرنت که عرب نی انداخت،کما اینکه یکی ازکارکشته ترین ژورنالیست هاشون سالها به خاطر نقدداستان هولوکاست زندانی شد..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
تو خودت رفتی هستی اسلام همیشه ماندنی است
چون خداوند حکم کرده حق ماندنی و باطل رفتنی است تاریخ را کمی مطالعه کن میفهمی که چه اقوام و امپراتوری های نابود شدند بغیر از ادیان الهی
Iran (Islamic Republic of)
ايراني
۰۸:۴۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
اين همه نيروي امنيتي موازي براي كشور سمه
هر كي راه خودشو ميره اين يك افتضاحه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
متاسفانه از شدت نا آگاهی نظر دادی.
Iran (Islamic Republic of)
عباس قبادی
۰۸:۳۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
خدا قوت بده به بانیان امنیت کشور بخصوص سربازان مخلص و باهوش و شجاع گمنام امام زمان
ممنونیم که همیشه هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
قاچاقچیای مواد مخدر رو میخوان بگیرن مردن مردمو ببچاره کردین این نظام با بگیر وببند عمرش کمتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
خواب دیدی نظام اسلامی ماندنی ست بغیه رفتنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
این نظام رفتنی است؟؟
این رو قولشو نتانیاهو داد نشد. جورج بوش داد نشد اوباما داد نشد و ترررااامپ داد نشد
تو که عددی نیستی
تو هم بگو
هیچی نمیشه..
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۷:۱۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
خدا رو شکر پدرشون رو دربیارید اکثر مخلفان واصلاحطلبان تلگرام دارن وواتساپ رو در کارهای روزمره وتلگرام رو در کارهای فتنه وجاسوسی دارن
خداوند انشاالله دشمنان دین ناموس کشور وملت ورهبری وشماها رو نیست ونابود کنه از داخلیها لیشتر باید ترسید دشمن بهشون پول میده داخل کشور مزدوران وطن فروش کاراهاشون رو انجام میدن باید بعد از گرفتن اخرین اطلاعات ازشون اعدام بشن تا درس عبرتی برای دیگران بشه خدا شماها رو انشاالله در دژ حصین خودش حفظ کنه .امین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
ان شاءالله اصله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
نه اصولگرایان تلگرام واتساپ ندارند تو دیگه چقدر بدبختی داشتن واتساپ را جرم میدونی اگر تو نداری دیکتاتوری خانواده تو هست قطعا اگر پدر ویا احیانا شوهرت تورو ازاد بگذار واتساپ چه عرض کنم درتمام گروهها هضو میشی درثانی دشمنان دین اولش حوزویان وهمین مقامات تو هستند برو تحقیق کن چنددرصد جوانان به دین ودینداری پایبند هستند؟ همه جوانان ومردم را حوزویان با برخوردشان با عملشون دین گریز کرده اند کسی دشمن ملت نیست اگر دشمنی هم وجود دارد دشمن مقامات ماهستند چون خودشون دشمن تراشی کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
سلام ،

دولتی بودن خط را تایید می کنم ،
خط از طریق رسمی و شرکت خارجی صاحب اپراتور برقرل شده است ،

پیمان اشراقی.
United States of America
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
شما هم زیادی با نمکی، کاربر با نام مستعار پیمان اشراقی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
سلام کارآگاه پارو
آخرین اخبار