وزیر امور خارجه:

آمریکا را به کنار گذاشتن جنون تحریم‌ها فرا می‌خوانیم

حسین امیرعبداللهیان نوشت: به قانون مجلس پایبندیم، مذاکره را ادامه می دهیم و تردیدی به خود راه نمی دهیم که تحریم‌ها را بی‌اثر کنیم.

وزیر امور خارجه در صفحه شخصی خود با بیان اینکه به قانون مجلس پایبندیم، مذاکره را ادامه میاینکه نوشت: ایران از مسير مذاکره منتج به نتیجه فاصله نمی گیرد اما آمریکا را به واقع بینی و فاصله گرفتن از جنون تحريم جديد و آژانس را به رفتار فنی و اجتناب از اقدام سیاسی فرا می خوانیم. 

حسین امیر عبدالهیان در ادامه نوشت که تردیدی به خود راه نمی دهیم که تحریم‌ها را بی‌اثر کنیم.

آمریکا دیروز (پنجشنبه) تحریم‌هایی را علیه شرکت‌های چینی و اماراتی و شبکه‌ای از شرکت‌های ایرانی که به صادرات پتروشیمی‌های ایران کمک می کنند، اعمال کرد.

به نوشته رویترز این اقدام آمریکا با هدف افزایش فشار بر تهران برای احیای توافق هسته ای انجام شده است. 

این در حالی است که «برایان نلسون» معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی در بیانیه‌ای با اشاره به توافق برجام مدعی شد: «آمریکا مسیر دیپلماسی معنادار را برای دستیابی به بازگشت متقابل به پایبندی به توافق هسته‌ای دنبال می‌کند.»

اما طبق آنچه در پایگاه وزارت خزانه داری آمریکا منتشر شده، این کشور تحریم هایی را علیه ۲ فرد و ۹ شرکت عمدتا چینی و اماراتی به دلیل فروش محصولات پتروشیمی اعمال کرده است.

 معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه دیشب در گفتگوی تلفنی با شبکه خبر در واکنش به تحریم های جدید آمریکا علیه شرکت های پتروشیمی با بیان اینکه آمریکایی ها به بهانه های مختلف افرادی را در لیست تحریم ها قرار می‌دهند گفت: ایران بیش از ۴۰ سال تحت تحریم قرار گرفته و در این مدت راه های خاص خود را جهت خودکفایی، فروش، صادرات و واردات داشته است.

به گفته مهدی صفری فرآورده ها و پتروشیمی های ایران تحریم بوده اما ایران از مسیرهای مختلف کار فروش محصولات پتروشیمی خود را ادامه داده و این موضوع نیز مشکلی در روند کار کشور ایجاد نخواهد کرد.

تحریم های جدید آمریکا علیه ایران درحالی است که پس از گذشت هفت دور از مذاکرات لغو تحریم‌ها، دور هشتم گفت‌وگو‌ها از ۶ دی و با حضور هیأت‌های ایران و گروه ۱+۴ از سر گرفته شد و ادامه داشت تا اینکه با اعلام جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اروپا از ۲۰ اسفند به علت اختلاف نظر طرفین مذاکرات بر سر برخی مسائل باقی مانده تا اطلاع ثانوی متوقف شد.

تهران، آمریکا را مسبب وضع فعلی دانسته و به قول حسین امیرعبداللهیان وزیرخارجه کشورمان اگر آمریکا بیش از این معطل نمی‌کرد همین الان توافق انجام می‌شد؛ در مقابل واشنگتن هم ایران را  به درخواست‌های حداکثری در مذاکرات لغو تحریم‌ها متهم می‌کند.

این توقف ادامه داشت تا آمریکا و سه کشور اروپایی با تهیه پیش‌نویس قطعنامه ای را به شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی ارائه دادند که ایران را به عدم همکاری با این آژانس متهم می‌کرد؛ قطعنامه ای که هجدهم خرداد با ۳۰ رأی موافق، ۲ رأی مخالف (روسیه و چین) و ۳ رأی ممتنع (هند، لیبی و پاکستان) به تصویب رسید.

ایران نیز در پاسخ به قطعنامه شورای حکام آژانس ودر چارچوب قانون مجلس شورای اسلامی تعدادی از دوربین‌های نظارتی فراپادمانی آژانس را در چند تاسیسات هسته‌ای خاموش و همچنین روند نصب سانتریفوژهای پیشرفته را شروع کرد.

به گفته حسین امیرعبداللهیان، ایران دیپلماسی را بهترین مسیر برای نیل به توافق خوب ، قوی و‌ پایدار می داند اما واکنش تهران در مقابل رفتار قلدرمآبانه ،بر مبنای اقتدار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۹
در انتظار بررسی: ۰
Lithuania
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
توی حرف زدن استادید همتون.
در عمل به اندازه یه مورچه تاثیرگذار نیستید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
شما هم دست از دشمنی وخیالبافی بردارید یکبار بخاطر مردم ایران حتی اگه به نفعتون هم نباشه وبرخلاف اعتقادات تون هم باشه فقط بخاطر رنجی که مردم دارن تحمل میکنند با دنیا صلح بکنید
Germany
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
همش هرزگویی
جوان ها نون ندارن بخورند
ده سال برای وقت برای اینده داریم
نسل اینده می سوزه
چرا شمت درکی از اقتصاد و سیاست ندارید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
من حتی یک نفر از فقرا و کارگران و بیکاران (بسیاری با تحصیلات دانشگاهی) را ندیدم مخالف احییا برجام باشد یا موافق تندروها داخلی که بر طبل آتش تنش زایی با غرب میزنند (مثل خروج بدون فایده از NPT)/ و برعکس تقریبا همه کسانی مخالف برجام و موافق خروج از NPT و دشمنی با غرب هستندف شامل مافیایی ها و بازاری های سرمایه دار (کاسب تحریم) و کارمندان حکومتی هستند که دغدغه مالی و درامدی ندارند و سودش در این است تورم بالا و ارزش پول ملی کم شود، تا دارایی هایشان به ضرب فقیر شدن فقرا، ثروت قارونی تر شود!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
آخه چرا همش لم دادی رو کاناپه ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۹:۰۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
عاقبت نقد فروشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
بله عاقبت نقد فروشی همه تاسیسات و امکانات و رفاهیات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
واقعا آمریکا جنون گرفته
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۲۵ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
شما توهم زده اید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
جناب آقای ظریف می دیدم مرتب میومد جلوی دوربین خیلی شیک مجلسی سخرانی میکرد اوضاع جامعه ملل و خودمونو توضیح میداد ولی این آقا ظاهرا ترس داره بیاد جلوی دوربین حرف بزنه معمولا عکس ازش میزارن یا دورا دور یه دستی برای خبرنگارها تکون میده و از این کارها....روزهای اول سرکار امدنش چنتا سوتی جلوی خبرنگارها داد ظاهرا هنوز از شوکش بیرون نیومده ( عربی صحبت کردنش که کلی غلط غلوط داشت تا در عکس یادگاریش با سران کشورهای دیگه که نمیدونست کجا باید ب ایسته )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
تا سرتا پا غربگرا هستی نمی تونی قضاوت کنی
ول معطلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
100درصد درست میگی
Netherlands
ناشناس
۰۶:۳۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
راه حل این، خیلی دشوار نیست، کافی است امتیاز برگزاری آزمون و دادن نمره و مدرک از این مراکز خصوصی گرفت، و فقط این مراکز به امر آموزش به پردازند، آزمونها و تستها کاملا حضوری و به صورت مجمتع با آزمونگرها و ناظران مستقل از این مرکز باشد. یک حمایت جدی از نخبگان فرهنگی و رسانه ای و عموم ملت دلسوز و وطن دوست میخواهد.
Netherlands
ناشناس
۰۶:۳۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
نتیجه این شد میلیونها بیکار تحصیلکرده (کمسواد و غیر متحصص و نامهار که عمر و پولشان هدر دادند و ناتوان در جذب بزار و خوداشغالی هستند! و بالا رفتن سن ازدواج و بروز مشکلات اجتماعی و روحی دیگر...) و هزاران نفوذی با پارتی باز رفتند تو نهاد که کمسواد و غیر متخصص بودند و چون ریشه کارشان با فساد بود مستعد فساد و خیانت، از دلایل این همه فساد و ناکارامدی همین است!
Netherlands
ناشناس
۰۶:۳۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
اگر جستجویی کنید (حتی در سایتهایی که انتقاد از فساد اقتصادی از زانتخواری تا مافیایی ها و از تورم تا تحریم منویسند)، سالهاست افرادی به وجود فساد آموزشی (مدرک گرایی یعنی با نفوذ مافیایی یا اشتباهات درک از سطح باسوادی جامعه برای احراز هر استخدام دولتی مدرک دیپلم و بالاتر گذاشتند حتی برای مشاغل ساده مثل آبدارچی! و و مدرک فروشی که در ظاهر قانونی و طی مراحل صوری) در ایران انتقاد شده است وآن را ام الفساد سایر مفاسد اداری کشور میدانندچرا که فساد در سیستم کشورداری ناشی خطای انسانی در قانون گذاری و تصمیم سازی تا اجرا و نظارت است، مثلا اشتباه مهلک مجوز دادن به مراکز خصوصی آموزشی با امتیاز برگزاری آزمون و نمره دادم و حتی اعطای مدرک مهارتی تا مدرک تحصیلی، در نهایت مدرک فروشی انجامیده است،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
تا کی میخوایید التماس کنید؟؟بس نیست منت کشیو خار شدن جلوی آماریکا و متحدانش که هممونو به بازی گرفتنو بهمون میخندن؟؟غیرت ایرانی اینه؟گیرم توافقی هم صورت گرفت،مگه خودتون نمیگیدو نمیدونید بد عهده و سر حرفو قولش نمیمونه؟پس منتظر چی هستین آخه؟یا یه بازیه واسه سرگرمی ما مردم واسه توجیه گرونیا که بگید تحریم هستیم؟؟بس کنید تورو خدا.کشور ما همه نوع ثروتی داره.فقط کافیه یه عده وطن فروش خائنو بیرون کنید تا همه چی درست شه.کاش صاحب زمان بیاد تا اینهمه دست پشت پرده که خون مردمو تو شیشه گرفتنو به سزای عملشون برسونه.الهی آمین
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
7891
۰۴:۱۵ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
برادر امیر عبداللهیان مبادا به اراجیف ادوارد (ند) پرایس محل سگ بگذاری. او یک همجنسباز ازکار افتاده ایست که سوادش کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است. عقده و ابنه اش را روی لجن پراکنی در مورد ایران بکار بسته تا لقمه نانی از موقعیت بازنشستگی و از کار افتادگی و همجنسبازی اش در بیاورد که ایا بخورد ایا نخورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
آمریکااگربا ما مشکل داشت سلبریتی ها وبچه های مسئولان را ازکشورش اخراج می کرد مشکل ما تحریم داخلی است که نمی خواهند مردم خوب زندگی کنند
Iran (Islamic Republic of)
7891
۰۲:۱۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
مردم امریکا قربانی سیاست بازی های مسوولان خودشان شده اند. نمونه اش قیمت بنزین و خرید دیوانه وار اسلحه و رویارویی با چین و روسیه و حمایت در حد تعبد از اسراییل است. امریکا از اسراییل صرفه ندارد بلکه او از اسراییل و قدرت و تبحرش در استفاده از پول از برای ورشکسته کردن خودش مثل سگ تازی میترسد. امریکا از ترس ورشکسته شدن توسط قوم یهود از اسراییل طرفداری میکند. امریکا زرت و زرت دست به قلم و با ژست مسخره هی ایران را تحریم میکند ولی عاقبت انرا با دقت بررسی نمیکند. هر چیزی زیادش سم است. علم شیمی این را میداند. افراط کردن در هر کاری مستلزم تفریط است. چون اعتدال اصل اولیه است. امریکا به تحریم اعتیاد پیدا کرده است و ترک عادت هم موجب مرض است. مذاکره برای مذاکره از اختراعات احمقانه امریکاست که خود را در عالم مسخزه کرده و همه ان را فهمیده اند. مثل قمار بازی میماند این امریکا که همه چیز خود را روی میز قمار(مذاکره) باخته است ولی دو باره تقاضای بازی جدید می کند. روی چه بازی کنیم؟ تو که همه را باختی! میگوید روی خانه همسایه مان! موضوع هسته ای برمیگردد به خاندان فاسد و وطن فروش و بیگانه پرست پهلوی. او برای بدست اوردن دل دولت وقت امریکا در دام خرید راکتور هسته ای افتاد. وگرنه در فکر پیشرفت ایران و ارانی نبود. ژست آلامد شدن گرفته بود و نمیدانست با پول نفتی که مصدق فقیر انرا ایجاد کرده بود چه کند. الان ما با تربیت دانشمند هسته ای در کشور خودمان سعی میکنیم قدر ناچیزی از اموال به غارت رفته مان را جبران کنیم که به اقایان برخورده. به درک که برخورده. مگر ما اجیر کرده بودیم در طی تاریخ که امروز زیر بار امریکا برویم؟ ما وظیفه داریم کشورمان را به نحوی اداره کنیم که به سود ملتمان باشد به سود دینمان باشد. چه امریکا خوشش بیاید چه نیاید. بر دامن کبریایی ما هم ننشیند گردی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
چطوری آقای جنون ؟؟؟؟؟ فعلا ک همتون جنون گرفتین ک امریکا سرکارتون گذاشته
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
7891
۲۳:۴۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
جنون همراه اعتیاد شدید امریکا به گل به خودی در قالب تحریم ایران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
۳۰ تا کشور به قطعنامه رای مثبت دادن؟؟؟؟ کدوما بودن؟؟؟؟ چرا هیچ اسمی ازشون ندادی؟؟؟؟ البته چندتاشو میدونیم، اونا ک نمیدونیم بگین بدونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
شما با این وابستگی قوی به غرب لازم نیست چیزی بدونی برو سر سپردگی تو ادامه بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
حالا اسم کشورها بدونی میخوای چکار کنی؟ میخوای بری در خونشون باهاشون دعوا کنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
همش حرف ....چند ساله دارید مذاکره می کنید . خدایی تا حالا نفهمیدید آمریکا شما را بازی می‌دهد تا اقتصاد مملکت بکلی فلج شود ..دقیقا مثل یک ویروس که در اثر زمان خودش رو نشون می‌دهد . آمریکا هم با همین روش و معطل کردن توافق سعی در فلج کردن نظام دارد
United States of America
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
از اول کارت گفتم دنبال سراب هستی و در توهمی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
آخیییی زورتون فقط ب ملت میرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۵ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
مرگ بر آمریکا
مرگ براسرائیل
مرگ برمنافق وغربگرا وغربگدا
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۱:۱۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
من فقط اینو میدونم منابع ثروت کشور ایران چه معدنی و چه نفتی و چه دریایی از کل ثروت قاره سبز اروپا بیشتره، چرا پس مردم من در گرانی هر روزه .فلاکت و فقر و استرس زندگی کنن و خوش خوشان اروپایی ها باشه.!!؟ این سئوال کل مردم ایران هست از مسئولین.!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
چون صنعت نداریم . اگه درستو میخونده یه گوشه از صنعتو میگرفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
جوابشو آقای ظریف قبلا بهتون داده....ایشون گفتن مردم ما خودشون انتخواب کردن که اینطوری زندگی کنند و گل گفته خودمون خواستیم در عین حالی که بسیار ثروتمند هستیم گرسنه باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
تحریم رو خنثی کنید نه تو پاچه ملت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۵ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
منافق دلسوزی بسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
راه حل اینه که آمریکا را نا امن کرد تا وقت دخالت در امور دیگران نداشته باشد. ما به مشکلات داخلیمون برسیم یا خارجیمون؟
باید مثل خودشون خرابکار بفرستیم تا بفهمن ترور یعنی چه تا بفهمنخرابکاری چه دردی داره. نباید بیکار نشست . تاکی تحریمها را دور میزنیم؟ تا کی می توانیم؟ باید دنبال راه حل اساسی بود. مثل امام حسین باشید خفت نپذیرید. بزنید با اینکه می دانید نمی توانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
درود بر شرفت البته آمریکا از ما خیلی دورتره پس باید خیلی برنامه ریزی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
هرموقع پیشرویهای نظامی روسیه در اکراین بیشتر میشه،تمایل امریکا به بازگشت به برجام هم بیشتر میشه، باسقوط اکراین دیگه امریکا باید التماس کنه که ایران از برجام خارج نشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
+++++++++++++++++++
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۱:۵۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
من نمیدونم اگر از کل برجام زیر پا میزاریم وازش خارج بشیم ودوربینهای کل اژانس جمع ومتلاشی کنیم از نیروگاهای هستیی مان......مثلا چیمخواد بشه یعنی قابل پدتر از این تحریمها که روز بروز اضافه میشه.....انسان عاقل ومنطقی میگه آقا ویل کنی اینها بشما دروغ میگن نه فقط برجام اصل نظام ایران هدفشونه .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
خیلی به خوب شدن جنون آمریکا امیدی نداشته باش. آمریکا از این عاقل تر نمیشه.برو یه کم فکر بکن که چطور باید در دنیای دیوانگان زندگی کنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
بهترین اقدام در وضعیت کنونی برای گرفتن امتیاز بیشتر گذاشتن غنی سازی ۹۰ درصد روی میز مذاکره هست .
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۹:۰۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
ما ملت هوشیاری هستیم و میدانیم شما از آمریکا دروغگوتر هستید. فقط چرا و چرا کشش میدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
معلومه خیلی گیجی از قول همه ملت هم حرف نزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
حمید جان دمت گرم گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
شما چه دروغگوی حقیری هستی که آمریکای بی تعهد و بی دین تحریم کننده را بر منتخبان ملت ترجیح می دهی !! غیر از تحقیر خود و دلسرد کردن و سم پاشی چه نیت دیگری می توانی داشته باشی ؟ نام واقعی شما منافق است. و صد حیف از اسم زیبای حمید ! بیچاره پدر و مادرت که دلخوش به وجود تو باشند ، ملت که جای خود دارد!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ایوب
۲۳:۴۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
اتفاقا ازطرف اکثریت حرف زد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
ناشناس ۳۵..۲۲ خیلی هم حرفش قشنگ بود چون حقیقت گفت تو گر گرفتی حالا تو چته ایقد آتشی شد اونم مسلمان منافقم نیس پدرومادرشم بش افتخار میکنن مگ دروغه مسئوولین ما دروغگوین منافق تویی ک از ی مشت دزد وظالم طرفداری میکنی فهمیدی ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
ملت وکیل و وصی وابسته به غرب وغربگدامثل تو نمی خواهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
۸۰ میلیون ادم؟ جواب اینه؟ حرف و حرف و‌حرف. از خدا بترسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
حرف هم نزنند ، باز دم در می آورید که چرا ملت را بی خبر نگه می دارید و لابد پشت پرده خبر هایی هست و یا درخواست رفراندم می کنید !!!! اول تکلیف خود را مشخص کنید تا 80میلیون آدم خود را با نمونه تطبیق دهند !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
دخالت نکن منافق آلبانی نشین
مرگ برآمریکا ووابسته هاش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
چشم گفتم تو واشنگتن فراخوان برا کله سحر بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
آمریکا را تهدید به گرفتن کشتیهایش بابت هر تحریم علیه ایران و غرامت و خسارت وارده به ایرانیان کنید.
آمریکا بزرگترین ابزار جنگی جهان را اورد به خیال خام خود و حمله به ایران و آن را هزاران کیلومتر از ترس موشکهای بالستیک دور برد ،امریکا پهپاد دویست ملیون دلاری برای جاسوسی از سواحل و مرکز ایران آورد و با پدافند ایران سرنگون شد آمریکا دیگر آن آمریکایی نیست که عده ای خودباخته میگویند .
آمریکا با هر تحریم در خلیج فارس ناوگانش و نفتکش‌هایی مصادره شوند آنهم توسط ارتش و سپاه
امنیت تنها به مرزداری نیست به اینکه از هر عمل دشمن با دشمن مقابله کنی.
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۸:۲۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
#خروج از ان پی تی
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۸:۲۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
#لغو پروتکل الحاقی
#لغو پروتکل الحاقی
#لغو پروتکل الحاقی
#لغو پروتکل الحاقی
#لغو پروتکل الحاقی
#لغو پروتکل الحاقی
#لغو پروتکل الحاقی
#لغو پروتکل الحاقی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
همش گیر دادیم به آمریکا بابا این وزارت کار با سازمان هدفمندی یارانه از آمریکا و اسراییل بدتر هستن دارن جیب قشر ضعیف رو خالی میکنن یا خودشون بالا میکشن یا میدم به افراد سرمایه دار طرف مایه داره زدن دهک ۵ برعکس یه بدبختی که فقط مقدار کمی حساب بانکی داره زدن دهک ۱۰ من یه همکار دارم اوضاع اقتصادی خرابی داره همه میدونن یارانشو قط کردن معلوم نیست چی به چیه تو این سازمان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
این لمی که شما دادید سالیان سالیان همین آش وهمین کاسه ؛دولت پس دولت دیگر ونتیجه هیچ هیچ هیچ؛فقط خراج تراشی به ملت ایران ولاغیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
دم آمریکا گرم
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۸:۲۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
تو هم مثل زلنسکی هستی،دم تو هم گرم که اینقدر نادانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
یعنی چی ؟ دمش گرم که دست گذاشته رو گلوی 85 میلیون نفر و به مرگ تدریجی گرفتارشان کرده است ؟ آمریکا اگر از وجود شما گاگول ها مطمئن نبود هرگز خود را با ملتی چون غیور مردان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم و دهه نودی های تابع فرمانده سر شاخ نمی کرد. حماقت تا چه حد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
بایدم اینطوری باشی در غیر اینصورت آمریکا تو سرت میزنه وگرین کارتتو پاره می کنه بدبخت بی سروپا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
چشم
شما هم جنون آتش افروزی را کنار بگذارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
مثل دوران قبل و آقای ظریف
به نظر شماهم چند روزی سفر اروپایی و برجامی نرفتید
و حوصلتون سر رفته و با صحبت های مختلف به گزافه گویی می پردازید
لطفا کار خودتون انجام بدید و به جای حرف، عملی انقلابی انجام دهید
یک سال گذشت ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
تا کی می خواین منت آمریکا رو بکشید بابا آمریکا نمی خواد به برجام برگرده چرا متوجه نیستید؟؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
آن که متوجه نیست شمایید که آمریکاتحریم می کند و ادعای حمایت از برجام دارد و اذهان جهانیان را با دروغ شستشو می دهد و حتی شما هایی که مورد ظلم و تجاوز و تحریم قرار گرفتید به نفع دشمن خود سخن می گویید؟ شما بر شاخه ای تبر می زنید که خود بر آن نشسته اید!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
چ تبری چ شاخه ای فعلا ک شاخه ای ک ما تکیه زدیم مسئوولین دارن با تبر نابودش میکنن
Iran (Islamic Republic of)
اهالی بره ره
۱۶:۱۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
افکار بچه گانه :
بعضی وقتها صحبتهای بعضی از مقامات ، افکار آدمی را می برد به دوران کودکی و نوجوانی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
خوب تحصیلاتشون هم ابتدایی هس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
بچه های مدرسه والت ، و نخاله ای که با ود همراهش به همه ظلم می کردند و حقوق همه را پایمال می کردند مثلا اخاذی و دزدی غدا و حتی تحریم می کردند
آخرین اخبار