انجام ۹ پرواز در هشتمین روز از آغاز پرواز‌های رفت حجاج

امروز در هشتمین روز از عملیات رفت پرواز‌های حجاج ۹ پرواز از ۴ فرودگاه بین المللی کشور انجام می‌شود.

امروز ۹ پرواز عملیات رفت حجاج از ۴ فرودگاه بین المللی اهواز، امام خمینی، اصفهان و شیراز انجام می‌شود.

بر این اساس، از فرودگاه بین المللی امام خمینی ۳ پرواز به مقاصد جده و مدینه انجام می‌شود که پرواز ۱۶۲۶ به مقصد مدینه در ساعت ۲:۴۰ دقیقه به مقصد مدینه و پرواز ۱۶۳۰ به مقصد جده در ساعت ۴:۳۵ دقیقه انجام شده است و پرواز ۱۶۳۲ هم به مقصد جده در ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه انجام خواهد شد.

براساس این گزارش دو پرواز به مقصد مدینه هم از فرودگاه بین المللی اهواز انجام خواهد شد که پرواز ۱۶۲۰ به مقصد مدینه در ساعت ۴:۵۰ دقیقه انجام شده و پرواز ۱۶۲۸ هم به مقصد مدینه در ساعت ۲۳:۵۰ دقیقه انجام خواهد شد.

اولین پرواز عملیات رفت حجاج هم از فرودگاه بین المللی شیراز با دو پرواز به مقصد جده انجام می‌شود که اولین پرواز به شماره ۱۶۳۸ به جده در ساعت ۱۳:۴۵ دقیقه و دومین پرواز هم به مقصد جده به شماره پرواز ۱۶:۲۴ دقیقه در ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه انجام می‌شود.

همچنین دو پرواز هم از فرودگاه اصفهان به مقصد مدینه انجام می‌شود که پرواز شماره ۱۶۳۴ به مقصد مدینه در ساعت ۶:۵۰ دقیقه انجام شده و پرواز ۱۶۳۶ هم به مقصد مدینه در ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه انجام خواهد شد.

عملیات رفت حجاج از ۲۲ خرداد آغاز شده و تا ۱۱ تیر ادامه خواهد داشت که به گفته مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران میانگین تاخیر در پرواز‌های رفت حجاج یک ساعت و ۳۰ دقیقه بوده است.

برچسب ها: حمل ونقل ، پرواز حجاج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار