جابه جایی ۴ هزار و ۸۰ زائر خانه خدا در سه روز گذشته

عملیات رفت حجاج از دو شهر تبریز و کرمان که از ۲۲ خرداد آغاز شده به اتمام رسیده و تاکنون ۴ هزار و ۸۰ زائر به سرزمین وحی اعزام شده‌اند.

عملیات رفت حجاج در فرودگاه‌های کرمان و تبریز امروز با اعزام آخرین کاروان‌ها به اتمام می‌رسد و عملیات رفت حجاج از فرودگاه زنجان آغاز شد. عملیات اعزام زائران بیت الله الحرام به مدینه منوره با پرواز شماره ۱۹۸۰ در ساعت ۵ بامداد یکشنبه ۲۲ خرداد از فرودگاه کرمان آغاز شد.

از ابتدای عملیات حج تا پایان روز ۲۴ خرداد، ۴ هزار و ۸۰ زائر خانه خدا با انجام ۱۶ پرواز توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از سه ایستگاه عملیاتی کرمان، تهران و تبریز به عربستان اعزام شدند.

آخرین گروه زائران اعزامی از استان کرمان در ساعت ۶ و۴۰ دقیقه بامداد ۲۴ خرداد به مدینه منتقل شدند.

همچنین با انجام پرواز شماره ۱۶۰۴ آخرین گروه زائران در ساعت ۱۹ و۲۰ دقیقه امروز، از فرودگاه شهید مدنی تبریز به مدینه منوره عزیمت می‌کنند.

امروز ۹ پرواز از فرودگاه بین المللی امام خمینی، فرودگاه زنجان و فرودگاه بندر عباس به مدینه و جده انجام می‌شود، به طوری که ۵ پرواز از فرودگاه امام خمینی صورت می‌گیرد که ۴ پرواز به مقصد مدینه و یک پرواز به جده است و همچنین ۴ پرواز به مدینه از فرودگاه زنجان انجام شده و ۲ پرواز هم از بندرعباس به فرودگاه جده صورت می‌گیرد.

در عملیات انتقال حج تمتع امسال، بیش از ۳۹ هزار زائر از ۱۸ ایستگاه پروازی ایران ایر به دو فرودگاه جده و مدینه اعزام می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار