مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

املاک آموزش و پرورش در آبیک تعیین تکلیف می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: باید تمامی مدارس و زمین‌های آموزشی تعیین تکلیف شده و سند دار شوند.

نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در نخستین جلسه شورای آموزش پرورش شهرستان آبیک گفت: اداره آموزش و پرورش در ساماندهی املاک خود، قراردادی سه ساله با ثبت اسناد منعقد کرده که در سال آخر آن هستیم و باید تمامی مدارس و زمین‌های آموزشی تعیین تکلیف شده و سند دار شوند.

سیاهکلی با اشاره به لزوم فراهم کردن شرایط مناسب برای حضور دانش‌آموزان در برنامه‌های فوق برنامه ویژه اوقات فراغت، گفت: در ۲ سال گذشته به دلیل کرونا شرایط سختی بر آموزش و نیز پرورش حاکم بود.

امسال تلاش می‌کنیم دانش آموزان را به صورت حضوری به کلاس‌های فوق برنامه ارجاع دهیم تا مباحث آموزشی و تربیتی نیز در این برنامه‌ها گنجانده شده و به دانش آموزان کمک شود.

برای فعالیت‌های قرآنی حداقل هزینه‌ها باید در نظر گرفته شود و باید وضعیت افراد کم درآمد مراعات شود و کمیته امداد در این زمینه ورود کرده و دانش‌آموزان تحت پوشش خود را در کانون‌ها و مدارس ثبت نام کند تا از فعالیت‌های فوق برنامه بهره‌مند شوند.

اگر امروز برای دانش آموزان وقت بگذاریم و سرمایه گذاری کنیم در آینده با مشکلات کمتری روبرو خواهیم شد.

در زمینه ثبت نام دانش آموزان باید رضایت مردم را جلب کنید و به گونه‌ای برنامه ریزی شود تا از رفت و آمد اولیا جلوگیری شود.

در استان قزوین ۶۰ شهید معلم و ۲۸۰ دانش آموز شهید تقدیم انقلاب کرده ایم لذا وظیفه داریم اصول اولیه عفاف و حجاب را در مدارس و ادارات رعایت کرده و دانش آموزان را به سمت برگزاری نماز جماعت هدایت کنیم.

بعد از سختی‌های زیاد اجرای طرح رتبه بندی اعلام و ممیزی‌ها نیز ابلاغ شده و امیدواریم در دو ماه آینده با توجه به دریافت مدارک، نظام رتبه بندی در استان قزوین اجرایی شود.

برخی از دستگاه‌های خدمات رسان به علت پرداخت نکردن مطالبات نسبت به قطع آب و برق و گاز مدارس اقدام می‌کنند که انتظار داریم در این زمینه همراهی بیشتر داشته باشند و از قطع خدمات در مدارس خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار