صالحی خبر داد

پرداخت بیش از ۹ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زنجانی

مدیرکل کمیته امدادزنجان گفت:ازابتدای امسال تاکنون بیش از۹میلیاردو۴۸۵میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امدادپرداخت شده است.

صالحی گفت: به منظور ایجاد هم افزایی در تأمین منابع مورد نیاز برای خدمت رسانی به خانواده‌های تحت حمایت بخشی از خدمات کمیته امداد به صورت معوض به جامعه هدف این نهاد ارائه می‌شود.

او می گوید: خدمات معوض این نهاد از طریق صندوق امداد ولایت و هم افزایی با بانک قرض الحسنه مهر ایران به خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌شود.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) بیش از ۹ میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت به جامعه هدف این نهاد در قالب تسهیلات حمایتی و کارآفرینی به مددجویان تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند پرداخت شده.

صالحی می گوید: از ابتدای امسال تاکنون ۸۲۴ فقره تسهیلات حمایتی و کارآفرینی پرداخت شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد پرداخت شده است.

او می گوید: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک میلیارد و ۷۵۲ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه توانمندسازی و کارآفرینی با هدف ایجاد ۷۸ طرح اشتغال و آموزش کسب و کار  به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۱۹۸ مورد از تسهیلات پرداختی در قالب کمک به تأمین، تعمیر، ساخت، خرید، ودیعه مسکن و درمان و امور تحصیلی و فرهنگی مددجویان تحت حمایت بوده و  به همین منظور بیش از ۲ میلیارد و ۴۳۵ تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان  تحت حمایت از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت شده است.

به گفته صالحی سپرده گذاری خیران در قالب طرح قرض ماندگار از روش‌های مهم تأمین منابع موردنیاز برای ارائه خدمات معوض به مددجویان تحت حمایت است.

او می گوید: تلاش می‌کنیم تا با فراهم کردن زمینه مشارکت خیران در قالب سپرده خیران و قرض ماندگار خدمات معوض به مددجویان تحت حمایت افزایش یافته و در تحقق اهداف و برنامه‌های اجرایی در حوزه توانمندسازی جامعه هدف این نهاد اثرگذار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.