قابلیت‌های جدید کروم برای کاربران اپل

با قابلیت جدید گوگل کروم در سیستم عامل ios می‌توانید گذرواژه‌های خود را ذخیره کنید.

اخیرا شرکت اپل نسخه جدید مرورگر (M۱۰۴) خود را برای کاربرانش به اشتراک گذاشته که به آن‌ها امکان می‌دهد تا گذر واژه‌های خود را در کروم ذخیره کنند و به راحتی وارد حساب‌های کاربریشان شوند.
به گزارش سایت انگجت، نسخه M۱۰۴ همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا مرورگری ایمن و پیشرفته در گوشی هوشمند خود و آیپد داشته باشند.

مرورگر ایمن و پیشرفته، وقتی در iPhone یا iPad کاربران فعال می‌شود، بررسی می‌کند که آیا وب سایت‌ها خطرناک هستند یا خیر. همچنین، هنگامی که افراد اطلاعات کاربری خود را در یک وب سایت وارد می‌کنند، اگر نام کاربری و رمز عبور شان به دلیل نقض داده‌ها در معرض خطر قرار گرفته باشد، Chrome به آن‌ها هشدار می‌دهد سپس از مخاطبان می‌خواهد که گذر واژه را در همه جا تغییر دهید.

 مرورگر کروم

همچنین این نسخه کروم به کاربران اجازه میدهد تا سایت‌ها را به زبان دلخواه خود ترجمه و از آن استفاده کنند. به روزرسانی کروم در نسخه‌های ios انجام کار‌هایی مانند پاک کردن داده‌های مرور یا باز کردن یک برگه ناشناس را در iOS آسان‌تر می‌کند. این مروگر برای حذف سابقه جست‌وجو، کاربران را به صفحه‌ای می‌برد تا داده‌های مرور خود را پاک کنید؛ و اگر به دنبال اطلاعاتی در مورد آن تنظیم به صورت آنلاین بودید، همچنان نتایج جستجوی پیشنهادی را در زیر اقدام پیشنهادی مشاهده خواهید کرد.

 گوگل همچنین منوی سه نقطه‌ را به روزرسانی کرد تاقابل اسکن باشد و مهم‌ترین مقاصد مانند تاریخچه، گذرواژه‌ها و تنظیمات را برجسته کند. این شرکت گفت: "مقصد‌های پرکاربرد کاربران در بالای فهرست قرار دارد."


بیشتر بخوانید


 

برچسب ها: گوگل کروم ، شرکت اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار