صالحی:

نگاه کمیته امداد در حوزه توانمند سازی نیازمندان، نگاه تکریمی است

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:راهبرد اصلی کمیته امداد در حوزه توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت با نگاه تکریمی و حفظ عزت نفس مددجویان است.

صالحی گفت: رسالت اصلی کمیته امداد شناسایی و احصاء نیاز‌های ضروری مددجویان عزیز تحت حمایت و تلاش برای رفع آن‌ها با نگاه و راهبرد توانمندسازی و فراهم کردن زمینه استقلال اقتصادی و معیشتی جامعه هدف است.

او می گوید: خدمات کمیته امداد با رویکرد توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای خانواده‌های تحت حمایت در بخش‌های مختلف ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: راهبرد اصلی کمیته امداد در حوزه خدمت رسانی، توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت با تکیه بر سه رکن مهم، ارائه خدمات فکری، فرهنگی و مشاوره ای، اشتغالزایی و تأمین سر پناه و مسکن مناسب با نگاه تکریمی و حفظ عزت نفس خانواده‌های نیازمند است.

به گفته صالحی  دستاورد مهم برنامه‌های توانمندسازی کمیته امداد شکوفا شدن استعداد جامعه هدف و احیای روحیه خودباوری و عزت نفس و کرامت انسانی آنان بوده و با همین نگاه در سال گذشته بیش از پنج هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی جدید برای مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند ایجاد شد.

او می گوید: توانمندسازی فکری وفرهنگی مددجویان تحت حمایت در ابعاد مختلف از محور‌های اصلی فعالیت‌های کمیته امداد در حوزه خدمات فرهنگی است وترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، مصون سازی خانواده‌های عزیز تحت حمایت با تقویت و تحکیم ارزش‌ها وباور‌های دینی وانقلابی، ولایت مداری و بصیرت افزایی از دیگر اهداف اصلی برنامه‌های فرهنگی وآموزشی این نهاد است.

صالحی گفت:برنامه‌های ارتقاء مهارتی وآگاه سازی مددجویان  تحت حمایت موجب تسهیل در فرآیند توانمندسازی می‌شود و با همین رویکرد در سال گذشته یازده هزار و ۷۲ مددجوی عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از خدمات راهنمائی و مشاوره این نهاد در قالب دوره‌های آموزشی فکری، فرهنگی، مشاوره‌ای و پیشگیرانه به صورت گروهی و فردی بهره‌مند شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.