آسفالت ۱۱۵ هزار متر مربع از معابر شهر یزد

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد از آسفالت ۱۱۵ هزار متر مربع از معابر شهر یزد در سه ماهه ابتدای امسال خبر داد.

محمد علی سلمانی ندوشن گفت: به همت کارخانه آسفالت شهرداری یزد در سه ماهه اول امسال ۱۵ هزار تن آسفالت تولید شده که از سوی سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری با اعتباری بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال معابر شهر آسفالت شده است.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد با اشاره به اهمیت زیرساخت معابر در کاهش خسارات جانی و مالی، گفت: در سه ماهه ابتدای امسال و در ادامه نهضت آسفالت، بخشی از بلوار استقلال، بلوار دهه فجر و خیابان طلوع از شاخص‌ترین معابری بود که زیرسازی و آسفالت آن تعویض شد.

به گفته این مسئول: ساماندهی معابر شهری به منظور تسریع و تسهیل در تردد شهروندان و خودرو‌ها از مطالبات مهم و بحق شهروندان است که امیدواریم تا انتهای امسال بتوانیم کلیه معابر اصلی و فرعی شهر که هنوز زیر سازی و آسفالت نشده است را آسفالت کنیم.

معاون شهردار گفت: تا انتهای امسال نیز معابری نظیر بلوار پروفسور حسابی، خیابان معراج، بلوار صیاد شیرازی، بلوار شهید دهقان منشادی، خیابان امام جعفر صادق و بلوار مدرس تعویض آسفالت خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار