پیروزی نادال در مسابقات تنیس ویمبلدون

رافائل نادال تنیسور اسپانیایی توانست در نخستین بازی خود در ویمبلدون برابر فرانسیسکو سروندولو به پیروزی دست یابد.

رافائل نادال در حالی نخستین بازی خود در ویمبلدون را با نتیجه ۳ بر یک برابر  فرانسیسکو سروندولو  پیروز شد و به دور بعدی راه یافت که حریفش رقابت تنگاتنگ و پایاپایی  با او داشت و تا ست پایانی دست از تلاش برنداشت.  

نادال صاحب ۲۲ عنوان گرند اسلم بعد از بازگشت به ویمبلدون بعد از ۳ سال توانست ۲ ست اول  را با نتایج ۶-۴ و ۶-۳ پیروز شود و ۲ بر صفر از حریفش پیش افتاد. نادال در ست سوم هم یک بریک جلو افتاد و به نظر نمی‌آمد برای برد مشکلی داشته باشد، اما در ادامه ورق برگشت و این سروندولو بود که با بازی هجومی خود توانست ست سوم را ۶ بر ۳ پیروز شود. سروندلو در ست چهارم هم به بازی خوب خود ادامه داد و ۴-۲ جلو افتاد، با این حال نادال که نمی‌خواست کار به ست پنجم کشیده شود، با تکیه بر تجربه بالای خود بازی را برگرداند و با پیروزی ۶ بر ۴ در ست چهارم برنده از زمین خارج شد.

نادال با این پیروزی توانست ۳۰۶ برد را در گرند اسلم‌ها کسب کند تا در کنار مارتینا ناورتیلووا در جایگاه چهارم تاریخ قرار بگیرد. راجر فدرر با ۳۶۹ پیروزی  رکورددار این مسابقات است و سرینا ویلیامز و نواک جوکوویچ به‌ترتیب با ۳۶۵ و ۳۲۸ پیروزی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

نادال که به دنبال سومین گرند اسلم متوالی خود است در مرحله دوم با ریچاردس برانکیس دیدار خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار