حماس از مواضع محمد العوادی تنیسور کویتی تمجید کرد

حازم قاسم، سخنگوی حماس از مواضع محمد العوادی، تنیسور نوجوان کویتی به دلیل امتناع از رویارویی با بازیکن صهیونیست تمجید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان -  به نقل از العالم، حماس از مواضع محمد العوادی، بازیکن نوجوان کویتی پس از خودداری از رویارویی با بازیکن صهیونیست در مسابقات تنیس که در امارات برگزار شد، قدردانی کرد. 

پیام حازم قاسم، سخنگوی حماس به این شرح است؛ 

«موضع اصیل عربی در مورد بازیکن محمد العوادی با وجدان ملت منطبق است و در لیست افتخارات ثبت شده است. جایگاه این بازیکن کویتی نشان‌دهنده جایگاه ملی اصیل کشور کویت، امیر، دولت و مردم آن در رد هرگونه عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی و حمایت مستمر آن از ماست.  مواضع رسمی و مردمی کشور کویت، در رد عادی سازی، هر بار بر اصالت ملت و قدمت آن و ناکام ماندن همه توهمات برای زدودن آرمان فلسطین از عمق وجدانش تاکید می‌کند». 

محمد العوادی تنیسور کویتی از رویارویی با بازیکن صهیونیست در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی بین‌المللی حرفه ای‌های زیر ۱۴ سال که در دبی برگزار شد، کنار رفت. العوادی به محض اطلاع از رقابت با بازیکن صهیونیست این تصمیم را اتخاذ کرد. 

مردم و به ویژه فعالان کویتی با نصب بنرهایی از تصویر محمد العوادی در خیابان‌های این کشور از این بازیکن نوظهور در رشته تنیس قدردانی کردند. روی این بنرها جمله «قهرمان مچکریم» درج شده است.

سخنگوی حماس


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار