رفع تصرف ۹ هکتار از اراضی ملی تصرف شده در فسا

رییس اداره منابع طبیعی شهرستان فسا گفت: با تلاش منابع طبیعی این شهرستان و با هماهنگی مقام قضایی بیش از ۹ هکتار از اراضی ملی تصرف شده توسط سودجویان به بیت المال بازگشت.

امید کریم نیا گفت: از ابتدای امسال با اجرای ۴حکم قضایی با عنوان قلع و قمع و رفع تصرف اراضی ملی، بیش از ۹ هکتار از زمین‌های ملی به بیت المال بازگشت.

او گفت: با توجه به این که بیش از ۱۲ مورد پرونده دیگر در محاکم قضایی در دست بررسی و در مرحله صدور رای است، پیش بینی می‌شود با تکمیل این پرونده‌ها حدود ۳۰ هکتار دیگر از زمین‌های تصرف شده تا پایان سال به اموال ملی باز گردد.

کریم نیا گفت: در یک سال گذشته ۲۲ مورد پرونده رفع تصرف، خلع ید و قلع و قمع در شهرستان فسا اجرا شده که در این زمینه بیش از ۵۶ هکتار از اراضی ملی به دولت بازگشته است.

رییس اداره منابع طبیعی شهرستان فسا گفت: با سودجویان و متصرفان زمین‌های ملی برخورد شدید صورت می‌گیرد و طبق قانون، اراضی پس از رفع تصرف به اموال دولت باز می‌گردد.

او از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف زمین‌های ملی و قطع بوته و درختان جنگلی مراتب را به شماره ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار