درباره مصوبه کنکور ۱۴۰۲ از شورای عالی انقلاب فرهنگی بپرسید

وزیر علوم در بازدید از حوزه کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ درباره علت عدم ابلاغ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره کنکور ۱۴۰۲ گفت: درباره مصوبه کنکور ۱۴۰۲ باید از شورای عالی انقلاب فرهنگی بپرسید.

 محمدعلی زلفی گل در حاشیه بازدید از حوزه دانشگاه صنعتی امیر کبیر در کنکور سراسری ۱۴۰۱ در جمع خبرنگاران گفت: درباره مصوبه کنکور ۱۴۰۲ باید از شورای عالی انقلاب فرهنگی بپرسید. وزارت علوم و سازمان سنجش مجری مصوبات هستند.

وی در پاسخ به این که تغییرات کنکور‌ها باید یک سال قبل به اطلاع داوطلبان برسند و هنوز مصوبه کنکور ۱۴۰۲ ابلاغ نشده است، گفت: درستش این است که یک سال قبل اعلام شود، اما یک هفته یا ۱۰ روز جابه جایی مشکل چندانی ایجاد نمی‌کند. ما سعی می‌کنیم خودمان را برای برگزاری شایسته کنکور آماده کنیم. ما طبق آنچه در اختیار داریم، عمل می‌کنیم و اگر ابلاغ جدیدی اعلام شود بر اساس آن عمل می‌کنیم.

وزیر علوم در خصوص جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی گفت: در این جلسه در خصوص تغییرات ضرایب برخی از دروس تصمیم گرفته شد. وزارت بهداشت پیشنهاداتی ارائه داده بود و برخی از کارگروه‌ها نیز در وزارت علوم مواردی را عنوان کرده بودند که برخی از ضرایب بررسی و تصویب شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار