اخبار نیروی انتظامی استان قزوین.

دستگیری سارقان کابل برق و دوچرخه

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز شنبه یازدهم تیر ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در حوزه الموت شرقی رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت‌ها رد پای ۳ سارق حرفه‌ای در رابطه با سرقت‌ها شناسایی؛ که با افزایش و هدفمند سازی گشت زنی‌های انتظامی، سارقان در عملیاتی غافلگیرانه و هنگام سرقت در عملیات تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شدند.

در بازرسی از خودرو سارقان مقادیری کابل سرقتی، آلات و ادوات جرم از جمله قیچی آهن بر، دستکش عایق و کمبربند ایمنی برای بالا رفتن از تیر برق کشف و سارقان با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند.

هم افزایی مشترک انتظامی و اداره تعزیرات حکومتی

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین در دیدار با رئیس سازمان تعزیزات حکومتی استان تعامل و هم افزایی انتظامی و اداره تعزیرات حکومتی در مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز را ضروری و بسیار مهم قلمداد کرد.

قطعا همکاری‌های مشترک و هم افزایی می‌تواند به کنترل مطلوب‌تر بازار و مدیریت فضای کسب و کار و اقتصاد ومبارزه جدی با سودجویان و منفعت طلبان کمک کرد.

افزایش و تقویت تعامل انتظامی استان و اداره تعزیرات حکومتی باعث رسیدن به اهداف و خواسته‌های هر دو طرف، و خدمات رسانی مطلوب اقتصادی به مردم عزیز استان می‌باشد.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر این که در اجرای مطلوب برنامه‌ها و فعالیت‌های هر دو سازمان می‌بایست کار گروه متشکل از اعضای هر دو سازمان تقویت شود، اضافه کرد: ضروری است همواره هم افزایی عملیاتی در دستور کار هر دو مجموعه قرار گیرد.

در ادامه حسن پور رئیس اداره تعزیرات حکومتی استان با قدردانی از تلاش فرمانده انتظامی استان و همکاری‌های هم جانبه در مبارزه جدی با قاچاق کالا از سوی پلیس امنیت اقتصادی، اداره نظارت بر اماکن عمومی و مجموعه انتظامی در سراسر استان، بیان داشت: پدیده شوم قاچاق یکی از عوامل جدی و مخرب اقتصاد کشور است که کیان نظام را هدف قرار می‌دهد.

مرهون خدمات و زحمات کارکنان پلیس هستیم و حضور پلیس در بطن جامعه امنیت آفرین است.

سارق دوچرخه‌ها به دام افتاد

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه در حوزه کلانتری ۱۴" مینودر" شهرستان قزوین، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این یگان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی‌های میدانی از آثار باقیمانده در صحنه جرم و استفاده از شگرد‌های پلیسی، به یکی از سارقان سابقه دار مشکوک و فعالیت‌های او را مورد کنترل قرار دادند.

پس از مدتی تعقیب و مراقبت، متهم حین سرقت یک دستگاه دوچرخه توسط ماموران دستگیر و به مقرر انتظامی منتقل شد، که در تحقیقات اولیه به ۲۰ فقره سرقت دوچرخه با همکاری هم دست خود در شهر قزوین اعتراف کرد.

هم دست سارق دستگیر شده از زندانیانی می‌باشد که در زمان اعزام به مرخصی به همراه وی اقدام به سرقت دوچرخه می‌کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار