عزم دادگستری فارس برای کمک به جامعه هدف بهزیستی

رئیس کل دادگستری فارس گفت: مصمم هستیم در راستای خدمت رسانی و مساعدت به جامعه هدف بهزیستی گام‌های موثر و تاثیرگذاری برداریم.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در جریان بازدید از شیرخوارگاه ولیعصر(ع) صدرا، ضمن بررسی روند ارائه خدمات و فعالیت‌ها در شیرخوارگاه ضمن قدردانی از تلاش‌های مسئولین و کارکنان این مجموعه، بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در تسهیل خدمت‌رسانی به این کودکان تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری فارس گفت: مصمم هستیم در راستای خدمت رسانی و مساعدت به جامعه هدف بهزیستی گام‌های موثر و تاثیرگذاری برداریم.

محمدرضا هوشیار، مدیرکل بهزیستی فارس نیز ضمن ارائه گزارش پیرامون مسائل و فعالیت‌های این مرکز در راستای تعلیم و تربیت کودکان گفت: در حال حاضر با سه چالش اصلی شامل هزینه‌های جاری مرکز، بحث درمان و موارد قضایی رو به رو هستیم و با عنایت و همکاری قوه قضاییه و سازمان اوقاف و امور خیریه حل این مشکلات حتما امکان‌پذیر خواهد بود.

مهدی محلاتی مدیر عامل شیرخوارگاه حضرت ولیعصر(عج) صدرا نیز در این بازدید گفت: این مرکز تنها مرکز نگهداری کودکان زیر ۳ سال در فارس با ظرفیت اسمی ۱۰۰ نفر است و در حال حاضر ۸۶ شیرخوار در این مرکز خدمات دریافت می‌کنند.

او گفت: این مرکز به صورت هیئت امنایی و با کمک خیرین تحت نظارت اداره کل بهزیستی فارس اداره می‌شود و در راستای رشد همه جانبه کودکان خدمات تخصصی ارائه می‌کند.

 در جریان این بازدید حجت‌الاسلام سید عباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه نیز ضمن قدردانی از خیرین و مسئولین این مرکز در خصوص رفع چالش‌های مالی و درمانی مرکز قول مساعد داد و گفت: باید با هم افزایی و بررسی راهکارهای موجود به دنبال رفع چالش‌ها باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.