لزوم در اولویت قرار گرفتن رسیدگی به امور خانواده شهدا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: رسیدگی به امور و رفع مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران در اولویت قرار گیرد.

بهرام ستاری در گردهمایی معاونان و روسای بنیاد شهید شهرستان‌های تابعه لرستان گفت: خدمت در نظام اسلامی ارزشمند است و رسیدگی به خانواده شهدا وظیفه شرعی می باشد و باید در عرصه خدمت به جامعه ایثارگری تاثیرگذار باشیم.

وی می گوید: پاسخگویی به انتظارات خانواده شهدا در اولویت‌ قرار دارد زیرا کشور مرهون خون شهدا است و در این راستا نباید پیشکسوتان شهادت به فراموشی سپرده شوند؛ حفاظت از خون شهدا در تکریم خانواده شهد می باشد.

وی ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد شهدا به منزله پاسداری از نظام اسلامی است و اگر در جامعه عزتی وجود دارد در سایه‌ ایثارگری‌ها و فرهنگ شهادت می باشد، اولویت خدمت رسانی‌ها با خانواده شهدا بوده و مسوولان بدانند این قشر در خط مقدم خدمت‌رسانی‌ها قرار گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه آثار آزادگی در تاریخ برگرفته از فداکاری‌هایی است که جامعه ایثارگری بدون چشمداشت انجام داده‌اند، گفت: مسکن، بهداشت و درمان، اشتغال و امور اداری جامعه ایثارگر باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به شعار دولت در بازگشت به بحث گفتمان انقلاب، بیان کرد: تحول در سیستم اداری از دیگر رویکردهای دولت جدید است که این تحول باید ایجاد شود همچنین شعارهای انقلاب باید زنده شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.