لفاظی یائیر لاپید علیه حزب الله لبنان

نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از سفر به فرانسه در ادامه لفاظی‌های خود، مدعی شد که دولت لبنان باید حزب الله را مهار کند.

یائیرلاپید، نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی، پیش از عزیمت به پاریس، در ادامه لفاظی‌ها درباره حزب الله لبنان، ادعا کرد که در سفر خود درباره حملات پهپادی حزب الله به میدان گازی کاریش صحبت خواهد کرد و به امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، خواهد گفت که حزب الله «تهدیدی» برای ثبات و امنیت لبنان است.

به گزارش الجزیره، لاپید در ادامه ادعا کرد: «دولت لبنان باید حزب الله را مهار کند وگرنه ما این کار را خواهیم کرد. بیروت باید اطمینان حاصل کند که حزب الله مانع از تکمیل مذاکرات تعیین مرز‌های دریایی بین اسرائیل و لبنان نمی‌شود.»

این اظهارات در حالی بیان می‌شود که ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه مدعی شدند که ۳ هواپیمای بدون سرنشین حزب الله لبنان را که به سمت میدان گازی کاریش در سواحل مدیترانه در حرکت بودند را با موفقیت رهگیری و سرنگون کرده‌اند. طبق بیانیه ارتش رژیم که یکی از هواپیما‌های حزب الله را یک جت جنگنده F ۱۶ سرنگون کرده و دو فروند دیگر هم با موشک‌های باراک  سرنگون شده است.

این در حالی است که شبکه الجزیره به نقل از حزب الله لبنان اعلام کرد: ما سه پهپاد غیرمسلح را به سمت مناطق مورد مناقشه در میدان کاریش فرستادیم تا وظایفی اطلاعاتی را به انجام برساند.

پایگاه خبری الاخبار لبنان نیز در گزارشی نوشت که عملیات پهپاد‌های مقاومت لبنان بر فراز میدان گازی مورد مناقشه کاریش، نشان دهنده خلاء و نقص امنیتی بزرگ صهیونیست‌ها بود. در پی این عملیات صهیونیست‌ها برای برطرف کردن نقص‌های داخلی به تکاپو افتاده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۰۰:۴۸ ۱۵ تير ۱۴۰۱
حزب الله ظرف کمتر از پنج دقیقه قادر است با هدف قرار دادن تمام مراکز حیاتی اسرائیل مثل دو تا پالایشگاه و دو تا نیروگاه برق و دیمونا و تاسیسات آب شیرین کن ، اسرائیل را فلج کند !بعد از آن از اسرائیل چیزی جز یک لاشه فلج نمی ماند که تکلیف آن مشخص است! به همین دلیل است که دولت صهیونی مثل سگ ترسیده.
آخرین اخبار