تشرف زیارت اولی‌ها به حرم امام رضا (ع) بعد از هفتاد سال

۲۸ زائر اولی از استان فارس در سن هفتاد سالگی توانستند برای اولین بار به حرم مطهر رضوی مشرف شوند.

یک بانوی هفتاد ساله اهل روستای قره باغ استان فارس، با یک حرکت خداپسندانه بانی سفر زیارتی مشهد مقدس برای هم سن و سالان خودش شد.

در این سفر، ٢٨ نفر از اهالی روستای ششده قره بلاغ در استان فارس در سن هفتاد سالگی برای اولین بار به پابوسی امام رضا (ع) آمده و به آرزوی خود رسیدند.

رئیس هیئت امام رضا (ع) گفت: در ابتدا خیرین محترم استان هزینه سفر به مشهد مقدس را فقط برای یک بانوی هفتاد ساله زیارت اولی تهیه کرده بودند تا ایشان با هواپیما به این سفر معنوی برود، اما این بانوی خیر با از خودگذشتگی سفر با اتوبوس را ترجیح داد و باقی مانده هزینه هایش را دراختیار بقیه هم سن و سالان خود قرار داد تا آن‌ها هم برای اولین به زیارت امام رضا (ع) مشرف شوند.

او گفت: با این کار خیر این بانو، ۲۸ نفر از اهالی روستای قره بلاغ استان فارس که هم سن بالایی داشتند و هم تابه حال به مشهد نرفته بودند، توانستند به مشهدالرضا سفر کنند و برای اولین بار طعم ناب زیارت امام رضا (ع) را بچشند.

به گفته رئیس کاروان امام رضا (ع) گفت: حال و هوای این زائر اولی‌ها خیلی زیبا و وصف ناشدنی بود چرا که بعد از سالیان سال چشم انتظاری به آرزوی خود یعنی دیدن حرم مطهر رضوی رسیده بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دختر پرتقالی
۰۸:۳۳ ۱۶ تير ۱۴۰۱
چه عاالیییی خدا خیرشون بده
آخرین اخبار