در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ایران ویژند؛ بستری برای معرفی دستاوردهای طراحان لباس

مسئول کمیته صنعت جشنواره مد و لباس فجر گفت: ایران ویژند دستاوردهای طراحان کشور را در نمایشگاه مد‌ و لباس در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

حمید نیک طبع، مسئول کمیته بخش صنعت یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر گفت: ایران ویژند، رویدادی مهم در راستاییازدهمین نمایشگاه بین المللی مد و لباس فجر است که از دوم الی پنجم مردادماه برگزار می شود.

به گفته مسئول کمیته بخش صنعت یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، ایران ویژند، دستاوردهای طراحان خوب کشور را دراین بازه زمانی در نمایشگاه بین‌المللی مد‌ و لباس فجر در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهد و همه تولیدکنندگان، دوزندگان وفروشندگان و به طور کلی، دست اندرکاران این حوزه می توانند در رویداد ایران ویژند شرکت کنند چراکه اتفاق های جدیدی در اینخصوص، در حال انجام است.

نیک طبع می‌گوید: اتفاقی که در ایران ویژند شاهد آن خواهیم بود، این است که برندهای خوب کشور که سابقه طولانی و از کارگروه مد ولباس مجوز دارند در این رویداد مهم شرکت می کنند و درواقع، ایران ویژند، فرصت خوبی برای شناسایی طراحان خوب ما در هنر - صنعت مد و لباس است. زیرا آن ها می توانند طرح های ایرانی اسلامی خود را عرضه کنند و از این طریق، درصدد برطرف کردن نیازجامعه اسلامی در حوزه پوشاک برآیند.

برچسب ها: مد و لباس ، جشنواره ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار