در دسترس‌ترین واکسن، بهترین واکسن برای تلقیح است

فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در شهر تهران از مراکز واکسیناسیون جامع سلامت چیذر، ارشاد، کادوس و شهیدجعفری بازدید کرد.

علیرضا زالی در بازدید از مراکز واکسیناسیون جامع سلامت چیذر، ارشاد، کادوس و شهیدجعفری نحوه ارائه خدمات واکسیناسیون کرونا به شهروندان در این مراکز را مورد بررسی قرار داد.

فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران در این بازدید‌ها تسریع در روند خدمت رسانی باکیفیت‌تر به مردم را خواستار شد.

دکتر زالی در حاشیه این بازدید ضرورت واکسیناسیون افرادی که بیش از شش ماه از آخرین تلقیح واکسن آن‌ها می‌گذرد را خواست.

او گفت: در دسترس‌ترین واکسن، بهترین واکسن برای تلقیح است؛ بنابراین با توجه به سبد متنوع واکسن‌هایی که در تهران وجود دارند، توصیه می‌شود با مشورتی که با کارشناس واکسیناسیون انجام می‌شود نوبت‌های بعدی تزریق شوند.

فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران گفت: زودرس‌ترین علامت برای بررسی امواج کرونا میزان مراجعان سرپایی است؛ با توجه به رشد پیوسته و فزاینده مراجعان کرونایی می‌توان افزایش مبتلایان را نشانه ورود به موج هفتم کرونا تلقی کرد.

وی استفاده از ماسک در فضا‌های بسته و باز را ضروری دانست و گفت: قبل از انتشار وسیع‌تر بیماری شهروندان باید از پنجره طلایی تکمیل واکسیناسیون استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۹ تير ۱۴۰۱
چند وقت دیگه: تاریخ گذشته ترین واکسن، بهترین واکسن برای تلقیح است؟!
آخرین اخبار