افتتاح هفتمین ایستگاه آتش‌نشانی زنجان

مدیرعامل سازمان آتشنشانی زنجان گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت هفتمین ایستگاه آتش‌نشانی زنجان واقع در منطقه گلشهر به بهره برداری رسید.

امیرفضلی گفت: هم اکنون هفت ایستگاه آتش نشانی در زنجان فعال است که طبق برنامه ریزی انجام گرفته تا هفتم مهر کلنگ زنی ۲ ایستگاه دیگر نیز به زمین زده خواهد شد.

او می گوید: شمار ایستگاه‌های آتش‌نشانی در شهر زنجان به عدد ۹ خواهد رسید وبا تحقق این امر خدمت رسانی به جمعیت مناطق زنجان بیش از پیش تسهیل خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی زنجان گفت: طبق دستور شهردار یک ایستگاه تا پایان امسال افتتاح و سال آینده نیز ۲ ایستگاه دیگر افتتاح می‌شود.

امیرفضلی می گوید: هم اکنون ۲۵ خودروی سبک و سنگین در آتش‌نشانی وجود دارد و تمامی ماشین آلات تعمیر و بروز شده و آماده خدمت رسانی به همشهریان زنجانی به ویژه در هنگام بروز سوانح و حوادث متعدد است.

او  گفت: افتتاح مرکز EOC اتاق کنترل با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان از جمله این کار‌های مهم است که آغاز شده و طبق برنامه ریزی‌ها در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی زنجان می گوید: خرید ماشین آلات جدید، خرید ۲ ماشین آتش نشانی نیز از اعتبارات سازمان، در حال انجام است و بی سیم‌های جدید و بروز نیز تأمین شده است.

به گفته امیرفضلی سازمان آتش نشانی زنجان یک ریال بدهی ندارد و از نظر ایمن کردن ساختمان‌ها رویکرد ساختمان‌های ایمن را داشته و فعالیت‌های خوبی انجام گرفته است.

او می گوید: آموزش به عنوان یک رکن در آتش نشانی است که این مولفه مهم روزانه توسط اساتید به آتش نشانان داده می‌شود تا همیشه بروز و آماده باشند.

گفتنی است این ایستگاه با عنوان (غدیر) نام‌گذاری شده و فاز ۱ تا ۵ گلشهر را پوشش خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.